نوشته شده توسط : جعفر

چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهیم

از آغاز پیدایش این تخصص تمامی کسب و کارهای هوشمند یک قسمت مجزا در مجموعه خود برای این مقوله باز کرده‌اند و در صورتی که بخواهیم به این مقوله بی اهمیت باشیم از بازار بسیار زیاد عقب خواهیم ماند و همان طور که می دانیم اگر برای صعودی وبسایت خود هزینه کنیم این هزینه می تواند زمان بسیار زیادی برای ما پایدار بماند و به طور کل باید به شما بگویم که شما برای وب سایت خود فقط یک بار هزینه سئو می‌پردازید.

 

 

 

مراحل سئو در سایت

اگر بخواهیم سئو وب سایت را دسته بندی بکنیم و یا به گفتاری مرحله‌بندی بکنیم باید به شما بگویم که شروع سئو میتواند داشتن یک وب سایت مناسب با سرعت لود سریع و کیفیت ظاهری خوب می باشد.

مرحله بعد شما باید برای مخاطبین خود محتوا نگارش کنید و یا بهتر است بگویم که شما باید طبق سلیقه مخاطبین خود و طبق نیاز آنها به آنها اطلاعات مناسب بدهید.

این محتوا می‌تواند در حوزه کسب و کار شما باشد و به نحوی مشتری شما را به محصول شما وصل کند این محتوا می‌تواند خیلی هوشمندانه باشد و می تواند شور و اشتیاق زیادی در مشتری شما جهت خرید محصول نیز ایجاد کند.

مرحله آخر شما با عملیاتی که تحت عنوان سئو نامیده می شود رنگ بهتری در موتورهای جستجو خواهید گرفت و باعث می شود محتوا های نگارش شده از طریق موتورهای جستجو کاربر بازدید کننده جذب کنید و در نهایت به واسطه سئو به فروش رسید.

یک نمونه قوی در سئو رو هم بخوام معرفی کنم صفحه تور ترکیه ارزان از مجموعه لحظه آخر هست.



:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()