نوشته شده توسط : جعفر

قدمه: به جرعت می توان گفت که درب کرکره ای اتوماتیک یکی نیاز های اساسی زندگی روزمره می باشد که در زندگی امروزه که همه خواهان رفاه بیشتر می باشند برای خانه های افراد و یا افراد داخل مجتمع های مسکونی، کارخانه جات و از این قبیل رفاه بیشتری را به ارمغان می آورد. شرکت ایران کرکره مدعی این است که ارائه دهنده بهترین خدمات کرکره برقی می باشد. و در این مقاله ما به بررسی خدمات ایران کرکره در حوزه فروش و تعمیر درب کرکره برقی می پردازیم.

درب کرکره برقی

نکته ای که در خصوص درب کرکره برقی حائز اهمیت است این است که منظور از درب کرکره برقی یعنی تعدادی از تیغه های کرکره برقی که روی هم درب آن را تشکیل می دهند است. لذا زمانی که ما نام درب کرکره برقی را می آوریم منظورمان همان تیغه های کرکره برقی می باشند.

تیغه کرکره برقی از بیشترین اهمیت در حوزه کرکره برقی برخوردار می باشد چرا که پوشاننده و محافظ در کسب و کار و یا پارکینگ شما می باشد. از این جهت خرید بهترین درب کرکره برقی که ضد سرقت هم باشد به شما پیشنهاد می شود. شما می توانید با کمی هزینه بیشتر اقدام به خرید تیغه های کرکره برقی ضد سرقت نمایید که علاوه از برخورداری امنیت بالا دارای طرح بندی نیز می باشد.

درب کرکره ای پارکینگ

درب کرکره پارکینگی این درب در ورودی یا ورودی رمپ های که دارای محدودیت فضا می باشند استفاده می‌شود

درب کرکره مغازه امروزه دربهای مغازه های قدیمی که به صورت دستی حرکت می کردند منصوب شده اند و دربهای اتوماتیک کرکره جایگزین و در با هستند

درب کرکره صنعتی موارد استفاده از درب کرکره ای صنعتی برای انبار ها سوله ها و پارکینگ ها با ابعاد بزرگ استفاده می شود

درب کرکره پنجره ای که این در برای پنجره ها و جلوی درب های نفر روی منازل مسکونی و ویلایی یا هر مکانی که که امنیت آن مکان دارای اهمیت می باشد استفاده می شود درب کرکره برقی نسبت به انواع درهای ها به پارکینگ از لحاظ قیمت مقرون به صرفه میباشد با در نظر گرفتن ساخت دربهای فلزی و فضای اشغالی آن آنها که تقریباً نزدیک به صفر است

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شما می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

منظور از درب اتوماتیک شیشه ای همان درب هایی می باشد که درون تمامی بانک ها و فروشگاه ها از آن ها برای رفاع عمومی مشتریان و همچنین ایجاد یک چشم انداز بهتر و مثبت تر نسبت به آن کسب و کار می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشد که برای هر سازمان نمونه های مختلفی از آن قابل استفاده است.

 

درب شیشه ای

درب شیشه ای بیشتر برای فروشگاه های و نمایشگاه ها و همچنین گلخانه های به کار می رود و می توان گفت که اشخاص نیازی به درب شیشه ای خواه اتوماتیک و خواه معمولی نخواند داشت. با این حساب می توان اینگونه گفت که درب های شیشه ای اتوماتیک تقریبا جنبه تجملاتی داشته و برای نشان دادن ظرافت و قدرت یک شرکت به کار می روند.

شرکت ایران کرکره فروشنده و نصاب بهترین درب های شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلف می باشد. شما می توانید برای ثبت سفارش درب شیشه ای اتوماتیک در ایران کرکره با شماره تماس های ایران کرکره تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

بهترین رنگ کرکره برقی

به جرئت می توان گفت که بهترین رنگ کرکره برقی رنگ الکترواستاتیک می باشد. البته باید بدانید که رنگ الکترواستاتیک کرکره‌برقی در مواردی مانند رنگ ماشین نیز استفاده می شود.

رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی

رنک الکترواستاتیک کرکره برقی چیست

حال ما به بررسی رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی می پردازیم و دلایل استفاده از آن در رنگ زدن تیغه کرکره برقی

 را برای کرکره برقی را برای شم عزیزان عنوان می کنیم

رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی در واقع یک پودر می باشد که همانطور که از نامش پیدا است اثرات اینپوت ها دارای بار الکتریکی می باشد.

این پودر به وسیله یک تفنگ مخصوص به سرتاسر تیغه کرکره برقی پاشیده می شود به این دلیل که این ذرات داره بار الکتریکی یکسان می باشند به صورت یک دست روی تیغه کرکره برقی می‌نشیند البته باید دقت کنید که حفظ دقت در این موارد الزامی می باشد.

البته باید بدانید که برخی از تیغه های کرکره برقی مانند تیغه های آلومینیوم و یا تیغه گالوانیزه فوم دار کرکره برقی پس از تولید یکبار مورد رنگ زدگی توسط رنگ الکترواستاتیک قرار میگیرد که بعدها در صورت خواست مشتری می تواند اقدام به تغییر رنگ آن نمود.

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

-----------------

طرح تیغه کرکره برقی

برخی افراد مشتاق این هستند که اقدام به خرید برچسب هایی برای طرح دادن به نمای مغازه خود از جانب کرکره برقی کنند لذا در این خصوص نیز استیکر ها و طرح های جالبی برای کرکره برقی مغازه ساخته شده است و شما می توان با بهترین قیمت و کیفیت عالی اقدام به خرید طرح تیغه کرکره برقی خود کنید.

لازم به ذکر است که استیکر کرکره مغازه که توسط ایران کرکره به فروش می رسد ضد آب و گرد و غبار بوده و همچینین می توان چند باری اقدام به شستو شو آن نمود.

قیمت رنگ کرکره مغازه

قیمت رنگ کرکره برقی در شرکت ایران کرکره متناسب با نرخ اتحادیه کرکره سازان در تهران تعیین می شود.

امروزه کرکره برقی در سراسر سطح شهرهای کشور نصب شده و نقاشی درب کرکره بخشی از پروژه های نگهداری و تعمیر انواع ساختمان های تجاری محسوب می شود. درب کرکره، به صورت عمودی باز و بسته می شود.

 از کرکره برقی علاوه بر انواع ساختمان های تجاری می توان برای پنجره و درب هایی که فضای محدودی دارند استفاده نمود

برای تولید رنگ انواع کرکره برقی می‌توان از رنگ‌های پودری به‌جای رنگ‌های مایع استفاده نمود، در انواع رنگ کرکره برقی، این رنگ‌ها آلودگی کمتری تولید می‌کنند و مهم‌تر از آن باعث پایداری رنگ تیغه کرکره برقی می‌شود این رنگ‌ها استحکام و دوام بالایی دارند

مقاومت این رنگ در برابر انرژی تابشی خورشید و قابلیت لعاب این رنگ که محیط تیغه کرکره را فرا می‌گیرد و از خورده شدن آن به‌وسیله شرایط جوی و محیطی جلوگیری می‌کند. 

در انواع رنگ کرکره برقی، رنگ سفید در کرکره برقی یکی از معمولی‌ترین رنگ‌هاست اما در رنگ‌های دیگر مثل رنگ قهوه‌ای و… نیز وجود دارد.

امکانات کرکره برقی

همانطور که مستحضر هستید کرکره برقی وسیله ای می باشد که جایگزین کرکره های سنتی شده است و باعث ایجاد امنیت و رفاه بیشتر برای صاحبان کسب و کار و افراد شده است.

در طول زمان کرکره برقی نیز پیشرفت کرده و با اضافه شدن امکانات جانبی جدید باعث بالاتر رفتن امنیت آن و رفاه افراد شده است. از امکاناتی که در طی زمان به کرکره برقی حال به صورت برنامه و یا به صورت امکانات جانبی همراه با قطعه اضافه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اپلیکیشن موبایل باز کردن کرکره برقی، تیغه های ضد سرقت کرکره برقی، کرکره هوشمند، چشمی کرکره برقی، انواع سنسور کرکره برقی، ups کرکره برقی و…. اشاره کرد.

باید بدانید که همه این موارد و امکانات با توجه به رفاه و امنیتی که برای کسب و کار شما به ارمفان می آورد در مقایسه با کرکره های سنتی کاملا به صرفه می باشد.

نصب سنسور کرکره برقی

از انواع سنسور کرکره برقی می توان به مواردی همچون فتوسل یا همان چشمی کرکره برقی و همچنین فلاشر کرکره برقی اشاره کرد. نصب سنسور کرکره برقی دارای مزیت هایی می باشد که در ادامه برای شما ذکر می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فتوسل کرکره برقی به صفحه چشمی کرکره برقی مراجعه نمایید.

مزایای نصب سنسور کرکره

فرض کنید که شما یا ماشین شما در زیر کرکره برقی قرار گرفته است و ناگهان شما یا یکی دیگر از افراد روی ریموت کرکره برقی کلید می کند. در این صورت اگر شما دارای سنسور کرکره برقی را داشته باشید کرکره برقی حرکتی نمی کند و یا اگر در حال پایین آمدن باشید متوقف و سپس به بالا بر می گردد.

حال اگر شما چشمی کرکره برقی را نداشتید اتفاقی که می افتاد این بود که کرکره برقی پایین می آمد و موتور آن با گیر کردن تیغه های کرکره برقی به ماشین شما آسیب جدی می دید.

همچنین شما می توانید با نصب فلاشر کرکره برقی هنگام پایین و یا بالا رفتن کرکره اتوماتیک اقدام افراد را از چنین کاری با نور زرد آن آگاه نمایید. چنین چیزی تنها برای کرکره برقی پارکینگ کاربرد دارد.

قیمت سنسور کرکره برقی

شما می توانید برای دریافت قیمت سنسور کرکره برقی و هزینه نصب سنسور کرکره برقی با ایران کرکره تماس بگیرید.

باید بدانید که برای نصب سنسور کرکره برقی نمی تواند هزینه ثابتی نوشت . چرا که سنسور کرکره برقی رابطه مستقیمی با مدار فرمان کرکره برقی دارد و در انواع و اقسام مخلفتی نیز یافت می شوند که هرکدام از آن ها هزینه و مشخصات مربوط به خود را دارد.

 

_________________



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

نکات مهمی که باید در نصب جک برقی پارکینگی رعایت کنیم

دیگر لازم نیست که زمانی را برای باز و بسته کردن درب منازل صرف کنید چراکه این روزها درب بسیاری از پارکینگ ها به سیستم های اتوماتیک و هوشمند مجهز شده است.خوشبختانه با پیشرفت فناوری خانه های جدید به سیستم باز و بسته کردن هوشمند درب و استفاده از جک های برقی تجهیز شده اند. در این مقاله به طور مختصر و مفید شما را با مهم ترین نکات خرید و نصب جک برقی پارکینگ آشنا خواهیم نمود.

انواع جک برقی پارکینگ

پارکینگ منازل به انواع جک های برقی مجهز می شوند. برخی از آن ها به صورت کشویی بر روی یک ریل جا به جا می گردند و برخی دیگر با کمک بازوهای هیدرولیکی و جک های برقی بر روی یک لنگه یا دو لنگه حرکت می کنند.

مطالعه دقیق تر در مورد انواع جک های برقی و ویژگی های هریک در لینک قرمز قابل مشاهده است.

مقاله انواع جک برقی پارکینگ

نصب جک برقی | جک قیمت مناسب | رهاورد نیرو

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

مهمترین نکاتی که باید قبل خرید و نصب جک برقی به آن دقت نمود :

۱- نکات مهم پیش از نصب جک برقی پارکینگ

پیش از خریداری و نصب جک برقی پارکینگ باید به نکات مهمی توجه کرد، نکاتی از قبیل: تعداد تردد از پارکینگ و باز و بسته شدن درب، توان قدرت موتور جک برقی و ابعاد درب.
توجه کنید که این نکات به ظاهر ساده در انتخاب جک برقی مناسب نقش اصلی را ایفا می کنند. در یک کلام هیچ جکی نسبت به دیگری امتیاز ویژه ای ندارد مگر آنکه در شرایط یکسانی انتخاب شده باشند.

۲-نکات مهم حین نصب جک برقی پارکینگ

فرض کنید که درب پارکینگ شما از دو طرف باز می شود، در نتیجه شما به یک جک دو لنگه احتیاج پیدا خواهید کرد. برای محاسبات نصب جک پارکینگ سه گام ساده را پیش بگیرید.

گام اول: وزن درب را با توجه به جنس و ابعاد آن تخمین بزنید. عدد حاصل در انتخاب نوع جک برقی اهمیت دارد.
گام دوم: در گام دوم ببینید که برای انتخاب نوع موتور جک، به کدام یک از مدل های الکترو مکانیک یا الکتورهیدرولیک احتیاج پیدا خواهید کرد. این موضوع بر اساس میزان تردد ساختمان و میزان باز و بسته شدن درب تعیین می گردد.
گام سوم: گام سوم و نهایی به محاسبات عددی شما مربوط می شود. این که کدام دو نقطه را برای نصب جک انتخاب کنید و زاویه آن با درب به چه شکلی تنظیم شود، چراکه دستگاه در صورت تراز نبودن محل نصب جک به مرور زمان مستهلک خواهد شد.

جک الکترومکانیکی بهتر است یا جک الکتروهیدرولیکی؟

عموماً جک ها الکترومکانیکی هستند چراکه این مدل از جک به خوبی برای ترددهای پایین پاسخگو است. اما برای ساختمان های پرتردد، جک های الکتروهیدرولیکی مناسب تر می باشد و با کمک روغن تعبیه شده در سیستم بهتر باز و بسته خواهد شد. هزینه جک الکتروهیدرولیکی نیز بالاتر از جک های الکترومکانیکی است.

نحوه نصب جک ریلی

جک برقی ریلی یا همان اسلایدینگ گیت مدل متداول درب های پارکینگ در فضاهای کوچک است. امکان خرابی این نوع درب نسبت به مدل های جک بازویی بیشتر می باشد اما از طرف دیگر مدل ریلی راحت تر نصب می شود و وزن درب را بهتر تحمل می کند. در این مدل چشمی بر روی جک و چهارچوب درب کار گذاشته خواهد شد.

سایر قطعات جک برقی

جک های برقی برای عملکرد خود نیازمند قطعاتی نظیر بازو، مرکز کنترل، چراغ هشدار،چشمی، رسیور و ریموت هستند. فراموش نکنید که یک جک برقی مدرن بدون این قطعات عملاً کارایی ندارد.

نصب چشمی ها بر روی جک های برقی

عموماً چشمی ها جفتی هستند که در کنار درب های یک لنگه و دولنگه نصب می شوند. وظیفه چشمی تشخیص مانع و جلوگیری از بسته شدن درب است. در صورت درست عمل نکردن این بخش، درب با سرعت به مانع برخورد کرده و دستگاه را دچار آسیب خواهد کرد.

عملکرد چشمی جک برقی

یکی از چشمی ها حکم فرستنده و دیگری حکم گیرنده را دارد. فرمان باز و بسته شدن درب ها بر اساس اطلاعات ارسالی این سنسورها در مرکز کنترل صادر می شود و درب به حرکت در می آید.

انواع چشمی جک برقی

برق چشمی از طریق یک سیم با ولتاژ پایین از مرکز کنترل تأمین می شود، هرچند که امروزه برخی چشمی ها به صورت بی سیم طراحی شده اند و نیازشان به تغذیه برق به وسیله باطری تأمین گشته است.

نصب جک برقی | جک قیمت ارزان | رهاورد نیرو

مشکل تراز نبودن چشمی ها در هنگام نصب

اگر دو چشمی تراز هم نصب نشوند، وظیفه ارسال و دریافت پیام بسته شدن به خوبی کار نمی کند و درب به خوبی در مقابل مانع قدرت تشخیص ندارد. اشعه ای که از یک چشمی به چشمی دیگر ساطع می شود و قدرت تشخیص دارد، اشعه مادون قرمز است.

نکات مهم در محاسبات پیش از نصب جک برقی

پیش از نصب جک برقی پارکینیگی به جز وزن و ابعاد درب، باید فاصله افقی و عمودی بین مرکز لولای درب تا مرکز چرخش ابتدای بازو روی تکیه گاه محاسبه شود. همچنین می بایست فاصله عمودی مرکز لولای درب تا کف پایه نگهدارنده ابتدای بازو به خوبی بررسی گردد.

طریقه نصب قفل برقی جک

دقت داشته باشید که قفل مرکزی بر روی دربی نصب می گردد که ابتدا باز خواهد شد. برق آن نیز از طریق کانداکتور تامین می گردد.

اتصال ریموت به مرکز کنترل

ریموت از طریق ساطع کردن اشعه مادون قرمز به مرکز کنترل پیام می دهد. همانطور که می دانید کاربران برای بستن و باز کردن درب ها نیازمند ریموت هستند. این ریموت اختصاصاً برای یک مرکز کنترل طراحی شده و سایر درب ها نیازمند طراحی ریموت جداگانه ای هستند.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ارور های جک برقی زومر twist 200

در ادامه می خواهیم شما را با ارور های جک برقی زومر twist 200 آشنا کنیم؛ محصولات جک برقی زومر در انواع مختلف جک برقی دو لنگه و تک لنگه ، جک ریلی ، جک زیر سقفی و موتور کرکره در بازار کشور ما موجود می باشد و باید توجه داشت که جک های دو لنگه تولید شد کمپانی زومر تا به امروز در مدل های مختلف الکترومکانیک تولید می گردد و باید بدانید که جک هبدرولیکی در محصولات خود ندارد. 

جک برقی زومر یکی از پر فروش ترین محصولات را برای اتوماتیک کردن ورودی های مختلف ارائه نموده است، که مدل آن توییست 200 می باشد و در این مطلب می خواهیم به انواع مشکلاتی که برای این سیستم پیش می آید و چگونگی رفع آن بپردازیم که بایستی در مرحله اول تشخیص درستی از خطاهای به وجود آمده در آن داشته باشیم.

اجزای جک درب پارکینگ twist200 

به طور کلی این جک درب پارکینگ مناسب برای یک و یا دو درب می باشد که هر یک از درب ها دارای 300 کیلوگرم وزن دارند و حتی دارای تعداد تردد بالایی می باشند که از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • دو عدد جک بازویی 
  • مدار فرمان همراه با ترانس و رسیور 
  • یراق آلات نصب سیستم 
  • فتوسل لای درب 
  • چراغ چشمک زن 
  • دو عدد ریموت کنترل زومر 

در صورتی که با خواندن این مقاله نتوانستید خطاهای سیستم را پیدا کنید و یا این که آن را رفع نمایید توصیه ما به شما تماس با دکاشاپ است تا اینکه متخصصان ما برای رفع عیب به حصور شما برسند> ذکر این مطلب ضروری می باشد که حتما باید از ابزار مناسب جهت پیدا کردن عیب و رفع آن استفاده نمود و برای این کار ابتدا جک درب پارکینگ twist200 که دچار مشکل شده را از لحاظ برق ورودی و 3 عدد فیوز سالم در مدار کنترل زومر چک کنیم که هم برق ورودی 220 ولت داشته باشد و هم فیوز ها سالم باشند پس اول بایستی درب مدار فرمان جک برقی زومر را باز نماییم و یک ریموت مناسب همراه داشته باشیم.

 

 

خطای مربوط به چشمی درب پارکینگ (فتوسل زومر)

اگر به هر دلیلی چشمی بین درب از کار بیفتد چراغ ال ای دی قرمز رنگ در بالا سمت راست مدار روشن می شود و ما با اقدامات لازم باید این چراغ را خواموش نماییم. اولین کار این است که باید فیوز 24 ولت را چک نماییم و اگر سوخته بود تعویض کنیم که در بیشتر موافع این مشکل پیش می آید و اگر مشکل حل نشد باید یک رشته سیم نازک یک جامپر بین ترمینال 17 و 18 قرار دهیم اگر چراغ ال ای دی قرمز خاموش شد دو حالت دارد ، یا چشمی سوخته است و یا مسیر بین مدار و چشمی قطع شده است ، که در حالت اول باید چشمی تعویض شود و در حالت دوم سیم کشی چشمی باید تعویض شود. با اگر با گذاشتن جامپر مشکل حل نشد و چراغ قرمز همچنان روشن است مدار کنترل دچار عیب شده و باید مدار فرمان تعویض شود.

 

 

خطای مربوط به جک درب پارکینگ twist200 (میکروسوئیچ)

میکروسوئیچ های روی جک زومر برای تنظیم مقدار باز شدن و بسته شدن درب می باشد و به صورت دستی تنظیم می گردد این میکروسوئیچ ها در بدنه جک و قسمت جلوی آن تعبیه شده است که بر روی آن close و open  درج شده است و ما با چرخش پیچی که درون این سوراخ قرار دارد می توانیم مقدار باز شدن درب توسط جک ها را تنظیم نماییم. اگر با چرخاندن ما موتور همچنان به کار کردن خود ادامه داد و چرخاندن پیچ میکروسوئیچ بی تاثیر بود باید این مدار میکروسوئیچ تعویض گردد که این اتفاق بسیار نادر است.

خطای مربوط به موتور جک درب پارکینگ twist200 

موتور جک درب پارکینگ twist200 همانند تمامی موتو های DC دارای یک آرمیچر و دو عدد ذغال بر روی آن می باشد که با تردد درب پس از مدتی این ذغال ها تمام می شود و بایستی موتور تعویض گردد و یا این ذغال ها تعویض گردند اینئایراد برای کارکرد همان لنگه جک بسیار کم سرعت و کم قدرت و در مرحله آخر می باشد.

 

 

خطای مربوط به قفل برقی زومر 

نصب یک قفل برقی مناسب برای جک برقی زومر بسیار مناسب و ضروری می باشد اما به دلیل این که ولتاژی که از مدار جک زومر به قفل برقی مربوطه می آید 24 ولت می باشد و انواع قفل برقی سیزا و قفل برقی ویرو 12 ولت می باشند احتمال اینکه پس از مدتی بوبین قفل دچار مشکل گردد و بسوزد زیاد است پس بایستی بین ترمینال 10 و 26 یک مقاومت گچی 5 اهم قرار دهیم و خروجی قفل برقی را از ترمینال 25 و 26 بگیریم.

خطاهای مربوط به برنامه ریزی درب 

پس از نصب سیستم و نداشتن ایراد در جک زومر نصب شده نوبت به یک برنامه ریزی بری مدار جک می باشد که این کار بسیار آسان است. ابتدا بایستی دیپ سوئیچ شماره 8 را ON نماییم و بقیه نیز OFF باشند سپس بایستی دو دکمه قرمز رنگ روی مدار را همزمان 5 ثانیه نگه داریم تا چراغ WL خاموش گردد که پس از برداشتن دست این چراغ ها چشمک زن می شوند حال بایستی درب را توسط ریموت کنترل زومر 3 الی 6 بار باز و بسته نماییم تا مدار بتواند مقادیر سرعت و ابتدا و انتهای باز و بسته شدن را در خود ذخیره نماید. توجه داشته باشید که علامت ذخیره سازی این اطلاعات خاموش شدن چراغ WL که پس از آن هر ریموتی را که بزنیم درب آن حافظه ذخیره شده را اجرا می نماید.

مناسب ترین حالت دیپ سوئیچ در مدار جک زومر مدل twist200 به این صورت می باشد که دیپ سوئیچ 3 و 4 و 6 و 7 و 8 را ON و بقیه OFF باشند که در این حالت پس از باز شدن درب توسط ریموت تا زمانی که چشمی بین درب تحریک نشود ( در اصطلاح بایستی یک فرد و یا جسم و یا ماشین از بین درب رد شود) درب بسته نمی شود و برای بسته شدن درب ریموت کار نمی کند.

مشکل مربوط به قدرت جک برقی زومر 

برای تنظیم قدرت بازو های برقی زومر در مدار کنترل آن یک عدد پتانسیومتر قرار دارد که از رقم 0 الی 9 درجه بندی شده است برای کشور ما و تنظیمات آن بین عدد 3 و 6 است و این نکته را باید در نظر داشت که پس از هر بار تعمیر آیتم بایستی مدار را RESTART کرد و مجددا برنامه ریزی نمایید که بهتر است این کار توسط تکنسین های دکاشاپ انجام پذیرد.

مشکل مربوط به برد ریموت کنترل زومر 

برای جک برقی زومر از دو مدل ریموت می توان استفاده نمود ، یا ریموت اصلی و یا ریموت غیر اصلی که پایه های رسیور ریموت غیر اصلی باید به شماره های 13 و 14 متصل گردد و برق آن از پایه های 9 و 10 گرفته شود. اگر ریموت شما اصلی است و برد آن کم شده است باید ریموت را خیلی نزدیک به درب بگیریدد تا عمل کند، دو حالت بیشتر ندارد یا باطری ریموت تضعیف شده که باید تعویض گردد و توع باتری آن 2032 است و مثل باتری ساعت است که اگر این مشکل حل نشد ایراد از ریموت است و باید این ریموت تعویض گردد، ولی اگر ریموت های غیر اصلی برد کمی دارند باید یک آنتن برای آن ها نصب نمایید. 

 

منابعی برای مطالعه بیشتر

https://seo-webmaster.blogsky.com

https://seoweb5.blogsky.com

https://seowebdesigner2.blogsky.com

https://seowebmaster5.blogsky.com

https://seokar9.blogsky.com

https://seowebmaster66.blogsky.com

https://seowebkaran1.blogsky.com

https://seowebmaster3.blogsky.com

https://seowebkar6.blogsky.com

https://seo-webdesigner.blogsky.com

 



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جویی در انرژی

  • عایق صدا

  • به دلیل عدم تماس  دست مانع از شیوع بیماری های واگیر دار میشود

  • امکان استفاده با هر نوع معماری

  • کنترل رفت و امد

  • و …. .

 

درب اتوماتیک شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود

 

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

  • اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان

  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

  • درب اتوماتیک شیشه ای رادیولوژی

 

این درب ها علاوه بر برخورداری از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای هر کدام دارای مزیت های دیگری نیز در نوع خود دارا میباشد . که این مقاله مجال سخن گفتن از ان نیست .

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... که جزو بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می توان شرکت کیش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مدیران ارشد این بناها خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند؛ زیرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه می‌باشد، زیرا یکی از این موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگیره در این درب‌ها تأثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار است.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

  •  جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

  1. درب اتوماتیک کشویی (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتیک منحنی یا قوسی (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتیک دوار (Revolving Automatic Doors)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

درب اتوماتیک

درب به‌ عنوان قسمت اصلی و ارتباط دهنده یک ساختمان یا یک مکان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوری‌ که از گذشته تا به امروز در روند شکل‌گیری و تحول آن تغییرهای فراوانی داشته. امروزه با پیشرفت در فنّاوری و کمک آن به زندگی جوامع بشری درب‌ها نیز شکل گذشته و قدیم به خود را از دست‌داده و با تکامل ساخت آن به‌صورت اتوماتیک درآمده است.

  • درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید.
  • درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتی خاصی استفاده می‌شود.
  • درب اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتی انجام می‌شود و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است و به سمت اطمینان از این‌که راه‌حل‌های درب اتوماتیک هم تمرکز و هم‌چشم گیر بودن هر منطقه ورودی است، پیش می‌رود.
  • درب اتوماتیک موجود در رامادُر از بهترین قطعات و یراق‌آلات شکل‌گرفته، که دارای کیفیت بالا در کارکرد و عملکرد است که در تمام پروژه‌های اجرایی رضایت تمامی کارفرمایان را جلب نموده است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در اکثر موارد برای دستگاه‌های در بازکن اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود. این موتورهای درب اتوماتیک باید قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهای تک فاز با دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌شود که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان جهت حرکت موتور را تغییر داد. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج می‌شود که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌گردند و یک سیم مشترک است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به نوع موتور تعیین می‌گردد. تمام سیم‌های موتور در انتها به پایانه‌های مدار الکترونیکی وصل می‌شوند. این موتورها در توان‌های ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها در مورد درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌شود ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای  به عوامل زیر بستگی دارد:

  •  مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
  •  نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است.
  •  ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
  •  تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
  •  ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
  •  رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

سئو و بهینه سازی سایت، یک فرآیند زمانبر و مستمر است. فرآیند سئو با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می شود. در این فرآیند با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی، محتوای سئو محور، ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و... ترافیک و بازدید سایت افزایش خواهد یافت. تمام سایت های طراحی شده توسط "وب" به صورت اختصاصی بهینه سازی شده برای گوگل طراحی می شوند و نکات بسیار مهم طراحی سایت که در سئو تاثیر گذار هستند در آنها رعایت می شود.

 

 

سئو و بهینه سازی سایت

 

سئو چیست؟

سئو سایت که واژه فارسی عبارت Search Engine Optimization است و به صورت مخفف به آن SEO می گویند، به معنی انجام تمام فرآیندهایی است که باعث می شود سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند. عواملی که در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر می گذارند را به دو دسته می توان تقسیم کرد: عوامل داخلی و عوامل خارجی. سئو سایت بیشتر بر روی عوامل داخلی تکیه دارد و با بهبود ساختار وب سایت و همچنین قالب آن سعی می کند وضعیت سایت شما در گوگل را بهبود ببخشد. به این نکته توجه داشته باشید که عوامل مهم سئو عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود شدن، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و...) و محتوای سایت. بنابراین هیچ متخصص سئوی سایتی نمی تواند به تنهایی باعث بهبود وضعیت سایت شما شود و شما علاوه بر اینکه باید یک سایت مناسب و بهینه سازی شده برای گوگل داشته باشید نیاز دارید که محتوای مناسب نیز در سایت خود تولید کنید (مطابق با استانداردهای گوگل). به طور خلاصه SEO یعنی از بین بردن مشکلات کدنویسی و قالب سایت شما و تعریف پارامترهای مناسب در آن برای بهبود وضعیت رتبه سایت شما در گوگل و بدست آوردن کلمات کلیدی مناسب در زمینه کاری شما (کلمات کلیدی که مخاطب شما آنها را جستجو می کند)، تولید محتوای مناسب و بهبود تجربه کاربری بر روی سایت شما که نهایتا منجر به امتیاز بیشتر صفحات سایت در گوگل می شود. بنابراین سئو سایت، فرآیندی است که به تمام اتفاقات روی سایت مرتبط است و باعث می شود سایت شما نتیجه بهتری در گوگل کسب کند، این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی افزایش بازدید و درآمد سایت شما خواهد داشت.

بهترین تعریف برای سئو سایت چیست؟

سئو SEO (بخوانید : اِس ای اُو) یک علم مدرن با زیرشاخه های فراوان برای بهینه سازی سایت برای کسب نتایج مناسب از موتورهای جستجو است. به عنوان مرجع می توانیم نگاهی به تعریف ارائه شده توسط سایت معتبر searchenginejournal بیاندازیم:


The process of optimizing a website – as well as all the content on that website – so it will appear in prominent positions in the organic results of search engines. SEO requires an understanding of how search engines work, what people search for (i.e., keywords and keyphrases), and why people search (intent). Successful SEO makes a site appealing to users and search engines. It is a combination of technical (on-page SEO) and marketing (off-page SEO).

 

به پروسه بهینه سازی سایت، به صورتی که بتواند در نتایج ارگانیک موتورهای جستجو  (از جمله گوگل) رتبه پیدا کند، سئو گفته می شود. سایتی که سئو موفقی داشته باشد هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو محبوبیت دارد. سئو مجموعه ای از عوامل تکنیکی که در داخل و ساختار سایت انجام می شود (on-page SEO) و بخش های لینک سازی و بازاریابی سایت در اینترنت و شبکه های اجتماعی (off-page SEO ) است.

مزایای سئو

مزایای سئو چیست؟

بیش از 80% بازدید اینترنت از طریق موتورهای جستجو تقسیم می شود، همین موضوع کافیست تا توجه تمام مدیران سایت در دنیا را برای کسب درصدی از این بازدید به خود جلب کند. اما مهمترین مزیت سئو seo یا بهینه سازی سایت هدایت بازدیدکننده هدفمند به سایت است. در واقع با استفاده از تکنیک های سئو شما می توانید افرادی را که به دنبال خرید محصولات سایت شما هستند به سمت سایت خود هدایت کنید و درصد قابل توجهی از این افراد را به مشتری تبدیل کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشید. در واقع هیچ روش بازاریابی اینترنتی دیگری تا این اندازه بازگشت سرمایه گذاری ندارد. نکته قابل توجه در سئو اینجاست که شما بدون پرداخت هزینه های بالا می توانید چنین کاری را انجام دهید و سرمایه گذاری که در زمینه سئو سایت خود انجام می دهید، بازگشت سرمایه قابل توجهی نسبت به سایر روش های بازاریابی اینترنتی و سنتی خواهد داشت، بنابراین اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، اولین کاری که باید انجام دهید، سرمایه گذاری در زمینه سئو وب سایت خود است. هنری فورد در مورد اهمیت تبلیغات می گوید : توقف تبلیغات برای صرفه جویی در هزینه ها مانند متوقف کردن ساعت برای صرفه جویی در وقت است.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت - چرا سئو مهم است؟

شاید شما هم مانند هزاران کسب و کار تنها به دلیل مزایای دیجیتالی به سراغ بهینه سازی سایت رفته اید که بی‌راه هم نرفته‌اید؛ زیرا بی‌تردید، سئو قابلیت جستجوپذیری و در دسترس بودن سایت شما را بهبود می‌بخشد اما سئو خواص دیگری هم دارد. برخی صاحبان کسب و کارها به غلط تصور می‌کنند سئو حرفه ای، ویژه صنایع بزرگ است؛ اما حقیقت آن است که سئو به سایز شرکت ارتباطی ندارد، بلکه به شدت تحت تاثیر انگیزه های پیشرفت، استراتژی و بازاریابی اصولی شماست.

1.    جستجوی ارگانیک، اصلی ترین منبع ترافیک سایت شماست:

جستجوی ارگانیک سایت، بخش بزرگی از عملکرد وب‌سایت‌ها  را به خود اختصاص می‌دهد و از مزیت های رقابتی مهم در برابر دیگر کسب و کارها به شمار می‌رود. و در نهایت، به بالا بردن نرخ تبدیل (conversion) یا مشارکت کاربران منجر می‌شود. همان‌طور که بازاریابان می‌دانند، گوگل بخش بسیار بزرگ و قابل‌توجهی از بازار جستجو، یعنی ۷۵ درصد جستجوها را در برابر رقبا، یعنی yahoo، Bing، Baidu و... در اختیار دارد. این عدد به این معنی است که اکثر کاربران در سراسر دنیا حداقل روزی یک بار برای جستجوی اطلاعات به گوگل مراجعه می‌کنند، چون گوگل علاوه بر بهترین موتور جستجوگر در دنیا، محبوب ترین سرویس ارائه دهنده ایمیل نیز است. با این اوصاف پر واضح است که سئو حرفه ای و سایتی بی نقص، شما را به یکی از منابع قابل اعتماد و محبوب گوگل تبدیل خواهد کرد و به معنی دستیابی به مشتریان بیشتر و گسترش برند است.

2.   سئو موجب ایجاد اطمینان و credinility می‌شود:

هدف نهایی سئو و بهینه سازی سایت، ایجاد سایتی با دامنه قوی، طراحی زیبا و بدون نقص است که تجربه کاربری فوق العاده ای پدید آورد و از طریق جستجو به راحتی قابل دستیابی باشد. موتورهای جستجوگر از جمله گوگل معیارهای متعددی برای امتیازدهی به دامنه قوی سایت دارند، از جمله : بک لینک‌های باکیفیت؛ روش‌های machine learning، بهینه سازی صفحات داخلی سایت و محتوا. از یاد مبرید که ساخت برندی قابل‌اعتماد، به تلاش، صبوری و تعهد و تضمین کیفیت نیاز دارد. مشتری‌ها اصولا بی‌دلیل به یک محصول اعتماد نمی‌کنند. بنابراین خدمات سئو حرفه ای را در کنار ارتقای کیفیت محصول، به صورت موازی پیش ببرید.

3.   سئو خوب به معنی تجربه کاربری بهتر است:

اگر بخواهیم روراست باشیم، باید اعتراف کنیم که رشد ارگانیک، آرزوی تمامی کسب و کارهاست؛ اما شرکت‌های مطرح مانند آمازون، از همان ابتدا رشد ارگانیک نداشته‌اند، بلکه با اهمیت دادن به تجربه کاربری، جایگاه کنونی را به دست آورده‌اند. گوگل نیز به مرور زمان معیارهای تجربه کاربری مطلوب را از طریق فیدبک‌های کاربران، تشخیص داده است و آن را از مهم‌ترین عوامل امتیازدهی به سایت ها قرار داده است. برای مثال کافی است که به صفحات نتایج جستجو گوگل (SERP) هنگام تایپ یک عبارت، نگاهی بیندازید. گوگل در همان صفحه پاسخ مطلوب کاربر را به او می‌دهد و کاربر با خواندن SERP بهترین لینک را انتخاب می‌کند و وارد سایت می‌شود. در واقع هدف اصلی گوگل از اصرار بر بهینه سازی سایت آن است که کاربران با کمترین کلیک، به آنچه می‌خواهند، دست یابند. 

 

 

 

سئو سایت توسط وب24

 


4.   سئوی Local به معنی افزایش مشارکت، ترافیک و نرخ تبدیل است:

به دلیل افزایش و رشد ترافیک استفاده از تلفن همراه، جستجوی محلی تا حد زیادی موفقیت شرکت های کوچک و متوسط را تعیین می‌کند. سئو محلی بهینه سازی سایت برای محدوده ای خاص مثل شهر، کشور، شهرستان و منطقه است، به طوری که ساکنان محلی بتوانند دسترسی راحت‌تری به شما داشته باشند. بدین ترتیب کاربران به شما بیشتر اعتماد می‌کنند و شما را یک گام به معامله نزدیک‌تر می‌سازند.
متخصصان حرفه ای سئو، این کار را با بهینه کردن محتوای سایت برای مخاطب محلی، استفاده از تصاویر آشنا و نقل قول‌های رایج آن بخش، انجام می‌دهند. راه اندازی شبکه‌های اجتماعی و گنجاندن محتوای مرتبط، یکی از این اقدامات است. همچنین توجه به نظرات کاربران در گوگل و در دیگر سایت‌ها مانند Yelp، Home Advisor تاثیر زیادی دارد.

5.   سئو در چرخه خرید تاثیر دارد:

بی‌تردید از مهم‌ترین مزایای اینترنت از دیدگاه مشتریان، امکان تحقیق و بررسی است. بنابراین استفاده هوشمندانه صاحبان کسب و کارها از ارائه پیشنهادات خوب و وسوسه‌کننده و مطمئن، به برنده شدن شما دامن می‌زند. قرار دادن علامت تجاری برند در مکان‌های مرتبط، از این دست اقدامات است. این نوع تبلیغات اثربخشی خود را بیش از همه در سئو محلی نشان می‌دهد.

6.   روش های سئو همیشه به‌روز می‌شود:

یکی از مهم‌ترین تکنیک های سئو این است که ثابت نیست و همواره از معیارهای مختلفی تاثیر می‌پذیرد؛ بنابراین صاحبان سایت‌ها و کسب و کارها باید اقدامات سئو سایت را همواره ارزیابی کنند. از خاطر مبرید حالا که دنیای جستجو در اختیار گوگل قرار دارد، قواعد بازی را به صورت مستمر تغییر می‌دهد؛ بنابراین نظارت مستمر برای رقابت موثر را فراموش نکنید. تغییرات عمده در الگوریتم های بازدید از سایت و فروش را همیشه بررسی کنید. همه می‌دانیم که گوگل سالانه الگوریتم های خود را تغییر می‌دهد و در صورت غفلت از این موضوع، به زودی رتبه خوبتان در گوگل را از دست می‌دهید.

7.   داشتن درک صحیح از سئو، به معنی درک صحیح محیط وب است:

محیط جهانی وب همواره در حال تغییر است و قرار داشتن در صدر آن، چالشی بزرگ محسوب می‌شود. حفظ رتبه خوب سئو با درک محیط جهانی وب، همبستگی دارد؛ بدین صورت که با آگاه بودن از تاکتیک‌های شرکت‌های تجاری و رقبای محلی،  می‌توانید خدمات seo را به‌روز و بهینه‌تر اجرا کنید.

8.   سئو نسبتا ارزان است:

هیچ‌کس منکر هزینه‌های سئو برای بهبود طراحی سایت، تولید محتوا و بهبود تجربه کاربری نیست؛ اما سئو به نسبت بازده بلندمدتش، به‌صرفه است. در حقیقت می توان گفت سئو هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است و مانند اغلب پدیده‌های موجود در عالم، هرچه به آن توجه بیشتری کنید، پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

9.   سئو یک استراتژی بلندمدت است:

سئو و بهینه سازی سایت در همان سال اول تاثیرات مثبتی خواهد داشت که تا سال‌ها پایدار می‌ماند؛ اما با پیشرفت و رشد بازار، باید تغییرات بازار را از نزدیک دنبال کنید. هرچه زمان و دقت بیشتری صرف سئو سایت شود، وضعیت کسب و کار شما در بازار بهتر خواهد بود.

10.  سئو قابل‌ اندازه‌گیری است:

اندازه‌گیری خدمات seo با استفاده از ابزارهای مختلفی که استفاده از اغلب آن‌ها رایگان است، مانند گوگل وبمستر تولز، انجام‌شدنی است؛ اما آنچه شما را به مراجعه به متخصص سئو نیازمند می‌کند، پیدا کردن همبستگی است. هیچ ابزاری نمی‌تواند با قطعیت به شما اعلام کند که کلمات کلیدی در افزایش نرخ کلیک سایت نقش بیشتری داشته اند یا اصلاح تجربه کاربری. تحلیل هایی که ابزارهای سئو در اختیار شما قرار می‌دهند، ارزشمند خواهند بود، در صورتی که ارتباط عوامل مختلف را با همدیگر کشف کنید.
معمولا صاحبان کسب و کارها و مدیران سایت‌ها دوست دارند بدانند کجا قرار گرفته‌اند، چگونه به اینجا رسیده‌اند و با در پیش گرفتن چه رویکردی به جایگاه بهتری دست پیدا خواهند کرد؛ اما هیچ راهی جز تجربه و کمک گرفتن از مشاوران وجود ندارد.

11.   سئو فرصت‌های جدید ایجاد می‌کند:

سئو حرفه ای سایت نه تنها موجب کشف و ارتقای کسب و کار می‌شود، بلکه فرصت های ویژه‌ای برای درخشش برند فراهم می‌کند. هرچه نام تجاری شما بهتر تبلیغ و شناسانده شود، فرصت های بیشتری برای رشد خواهید داشت. اجرای حرفه ای سئو سایت، شما را متوجه این قابلیت خواهد کرد.

12.  اگر در صفحه اول نتایج جستجو گوگل نیستید، باخته‌اید:

این موضوع یک راز یا واقعیتی نیست که گوگل از شما پنهان کرده باشد. مطالعه‌ای که اخیرا انجام گرفته است، نشان می‌دهد معمولا سه نتیجه اول صفحه جستجو گوگل، نزدیک به ۴۰ درصد نرخ کلیک را به خود اختصاص می‌دهند و نزدیک به ۳۰ درصد از لینک های صفحه اول و دوم گوگل هیچ کلیکی دریافت نمی‌کنند. بنابراین فراموش نکنید که اگر در نتایج صفحه اول گوگل نیستید، یعنی دیده نمی‌شوید و باید به دنبال راه‌حل بگردید.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سئو چیست

 

جهت دریافت مشاوره سئو حرفه ای با کارشناسان وب تماس بگیرید.

 

تقسیم بندی سئو از لحاظ نوع فعالیت و روش کاری

یکی از عواملی که در زمان به نتیجه رسیدن پروژه ها تاثیر مستقیم دارد به نوع فعالیت و روش کاری بر می گردد. سئو سایت از سه طریق انجام می شود :

1- سئو کلاه سیاه (black hat SEO) :

سئو کلاه سیاه یکی از انواع سئو است که با استفاده از تکنیک ها و روش های غیر اصولی و غیر قانونی موجب بهبود رتبه سایت در کوتاه مدت می شود. سئو کلاه سیاه برای رسیدن به رتبه های بالاتر، قوانین گوگل و سایر موتورهای جستجو را زیر پا می گذارد و به نوعی موتور جستجو را فریب می دهد. این روش معمولا توسط افراد بی تجربه و سئو کارهای تازه کار استفاده می شود. در این روش نتایج خوب به سرعت کسب می شود اما هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد و ممکن است هر لحظه گوگل متوجه تقلب شده و سایت را جریمه کند.

2- سئو کلاه سفید (white hat SEO) :

سئو کلاه سفید یکی از انواع سئو سایت است که با استفاده از تکنیک های مجاز و مطابق با استانداردهای گوگل، منجر به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو خواهد شد. نتیجه گرفتن در سئو سفید زمان بر است اما مهم این است که نتایج به دست آمده از طریق سئو کلاه سفید، پایدار و ماندگار است. متخصصین بخش سئو وب بصورت کامل از روشهای کلاه سفید استفاده می کنند زیرا به دنبال کسب نتایج خوب و ماندگار برای مشتریان هستیم.نتایجی که به سئو کلاه سیاه بدست می آید دیر یا زود توسط گوگل شناسایی شده و سایت متخلف به شدت جریمه خواهد شد.

3- سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO) :

سئو کلاه خاکستری روشی میان دو روش سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید است. تکنیک های سئو خاکستری در راستای سئو کلاه سیاه هستند با این تفاوت که برای موتورهای جستجو قابل تشخیص نیستند. این تکنیک ها تاثیر خوبی در رتبه سایت خواهند داشت و بدون جریمه شدن سایت توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو، رتبه آن افزایش خواهد یافت. هدف از به کارگیری روش سئو خاکستری، رسیدن به نتایج بالای موتورهای جستجو در مدت زمان کوتاه است.اگر اصول سئو خاکستری به درستی رعایت شود، در کوتاه مدت و با صرفه جویی در هزینه، سایت می تواند به رتبه های بالا در نتایج جستجو دست یابد.


 

 

انواع سئو

 

شرکت سئو وب

وب  به عنوان یکی از شرکت های معتبر و قدیمی در زمینه سئو که بیش از 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه را دارد، با ارائه راهکارهای سئو حرفه ای و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بر اساس ایجاد استراتژی محتوایی و هدفگذاری مناسب، به دنبال ایجاد افزایش بازدید هدفمند از گوگل برای سایت شماست. برای دیدن نمونه کار های سئو کلیک کنید.

یادگیری سئو

سئو یک کار دراز مدت است به این دلیل که الگوریتم های گوگل در طول زمان تغییر می کنند و همچنین قدرت رقبای شما نیز متغیر است. به همین دلیل برای اینکه نتیجه مناسب از سئو سایت تان بگیرید باید در طول زمان و به صورت مداوم بر روی سئو سایت شما کار شود. تمام افرادی که در سایت فعال هستند از برنامه نویس سایت گرفته تا فردی که محتوای سایت را تولید می کند باید آشنایی کافی با اصول اولیه سئو داشته باشند به همین خاطر دانستن مفاهیم سئو جز الزامات هر وب سایتی است.

سئو و بهینه سازی سایت در وب

  1. بررسی کلمات کلیدی و میزان رقابت آن ها
  2. آنالیز و تحلیل رقبا
  3. بررسی ساختار داخلی سایت و بهبود سئو داخلی سایت
  4. بهبود سئو خارجی سایت و برندسازی اینترنتی سایت
  5. رساندن سایت در کلمات کلیدی مرتبط به صفحه اول گوگل
  6. تهیه و ارائه گزارش ماهانه از پیشرفت پروژه سئو و اقدامات صورت گرفته روی آن

 

سئو سایت

 

تحلیل سایت یکی از فرآیندهای مهم سئو در وب

در صورتی که وب سایت شما رتبه خوبی در گوگل و سایر موتورهای جستجو ندارد می توانید از خدمات تحلیل سایت وب استفاده کنید تا نقاط ضعف و قدرت سایت خود را شناسایی کنید. همچنین می توانید از سایت های بهینه سازی تولید شده توسط شرکت وب استفاده کنید. با استفاده از سرویس تحلیل سایت، نقاط ضعف و قوت سایت شما مشخص شده و بر اساس این نکات می توانید نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید. کارشناسان وب علاوه بر اینکه سایت شما را از نظر بهینه سازی سایت (سئو) تحلیل می کنند، نکاتی را که در زمینه افزایش نرخ تبدیل (بازدیدکننده به مشتری) وجود دارند استخراج کرده و پیشنهادات مفیدی در جهت بهبود چیدمان، گرافیک، سئو، امنیت و محتوای سایت به شما ارائه خواهند کرد.

تحلیل سایت های مشتریان از نظر سئو، یکی از کارهای بسیار مهم در فرآیند خدمات سئو وب است که به برنامه ریزی پروژه کمک می کند. مهمترین سوالاتی که در تحلیل سایت باید به آنها پاسخ داد عبارتند از:

  • مشتریان هدف و مخاطب کسب و کار مورد نظر در گوگل به دنبال چه کلماتی جستجو می کنند؟
  • رقبای ما از چه روش هایی برای جذب مشتری استفاده می کنند
  • چه امکاناتی را می توانیم به سایت خود اضافه کنیم که از طریق آنها بتوانیم نرخ تبدیل بالاتری ایجاد کنیم؟
  • چگونه می توانیم ارتباط مناسبی بین محتوای سایت از نظر طبقه بندی ایجاد کنیم؟
  • آیا سایت ما رفتار مناسبی در مقابل مخاطب از خود نشان می دهد؟

کارشناسان وب در تمام طول پروژه با بررسی موارد فوق و بسیاری از آیتم های دیگر، استراتژی مناسب جهت افزایش ترافیک سایت و تبدیل این ترافیک به مشتری را برای شما ایجاد می کنند. تحلیل سایت یکی از فرآیندهای مهم سئو در مجموعه وب است.
 

 

 

سئو و بهینه سازی

 

سئو سایت چقدر زمان می‌برد؟

هیچ گونه پاسخ قطعی برای تخمین این زمان وجود ندارد. ممکن است به بهینه سازی سایت حرفه ای حساس بوده باشید و سایتتان را بر اساس اصول سئو طراحی کرده باشید و در نتیجه، خدمات سئو سایت حرفه ای زودتر نتیجه بدهد؛ اما افزایش ترافیک سایت و بهبود رتبه در گوگل برای سایت های تازه ‌تاسیس، حداقل به ۶ ماه زمان نیاز دارد. از آنجا که نتایج گوگل به صورت آنی و لحظه‌ای تغییر می‌کنند، تحلیل رقبا اهمیت حیاتی دارد. تولید اپلیکیشن موبایل جت سئو توسط وب  در این راستا صورت گرفته است و امکان رصد کردن رتبه کلمات کلیدی و رقبا را به همراه امکاناتی مانند تحلیل سایت، نمایش رتبه الکسا، نمایش کد Html و اطلاعات مالک دامنه و... در اختیارتان می‌گذارد. 

چگونه باید سئو سایت را انجام داد ؟

قبلا خواندید که سئو یک علم است و زیر شاخه های بسیار زیادی دارد. برای سئو و بهینه سازی یک سایت باید در ابتدا سایت نیاز سنجی شود و سپس استراتژی مناسبی تدوین شود. سپس به مرور زمان سایت را طبق استراتژی های تدوین شده برای رسیدن به هدف هدایت کرد. برای رسیدن به نتایج بالای گوگل و سایر موتورهای جستجو باید از شرکت های حرفه ای و متخصصین سئو موفق با نمونه کارهای قابل استناد استفاده کرد.

آیا می توانم خودم سایتم را سئو کنم؟

در جواب این سوال باید بدانید که بسیاری از افراد سعی کرده اند با مطالعه چند مقاله در سایت های آموزشی یا شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت، سئو سایت خود را انجام بدهند که معمولا نه تنها نتیجه ای نمی گیرند و به موفقیتی نمی رسند بلکه باعث حذف کلی سایت و مطالب آن از نتایج گوگل نیز می شوند.

آیا بهینه سازی سایت آسان است؟

با توجه به تعاریفی که تا این بخش خواندید حتما متوجه شده اید که سئو اصلا کار آماتوری و آسانی نیست. یک تیم موفق سئو باید سالها تجربه مطالعاتی و عملی در اختیاز داشته باشد و با ابزارهای مختلف سئو آشنایی داشته باشد تا بتواند برای یک پروژه استراتژی و هدف مشخص کند. متخصصین سئو در سول سالها با پیچ و خم ها و ریزه کاری های گوگل آشنا شده اند و تجربیات خوب و بد آنها در گذشته چراغ راهشان برای پروژه های آینده مشتریان خواهد بود. پس می توان گفت سئو سایت به خصوص در زمان حاضر که گوگل از هوش مصنوعی و روشهای بسیار سخت برای رتبه دادن به سایت ها استفاده می کند اصلا کار آسانی نیست و نمی توان به راحتی در پروژه ای به موفقیت رسید.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

  1. http://seokaranfrada.blogtez.com/
  2. http://webonline.niloblog.com/
  3. http://seokavan.avablog.ir/
  4. http://web-designer.bigsite.ir
  5. http://seo-webdesigner.avablog.ir
  6. https://seokar-ir5.blogsky.com/
  7. www.seowebbaz.LoxBlog.Com
  8. https://webkavan.persianblog.ir/
  9. http://webkavan.sitearia.ir/
  10. https://5deb45e47d646.site123.me/
  11. https://webkaran.blog4ever.com/
  12. http://seowebkaran98..com
 


:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

از وبسایتی با سرعت پایین خسته شده‌اید؟ در این مقاله یاد خواهیم گرفت که چگونه می‌توان مشکل کندی سرعت سرور و زمان بارگذاری سایت را رفع کرد و بنابراین عملکرد وبسایت را برای تعداد بازدیدکنندگان بیشتر و نرخ‌های تبدیل بالاتر بهبود بخشیم. 
یکی از موارد مهمی که افراد را نسبت به وبسایت شما دلسرد می‌کند زمان بارگذاری کند است؛ در اینصورت سایت شما می‌تواند باعث دور کردن کاربران شود. اگر شما مدت زمان زیادی را صرف کار بر روی کاربردپذیری (usability) و تجربه کاربری کرده‌اید، اما هنوز افراد زمان زیادی بر روی وبسایت شما نمی مانند؛ یکی از دلایل آن می‌تواند کندی سرعت وبسایت است. به عبارت دیگر علاوه بر طراحی و سادگی پیمایش (navigation) وبسایت، سرعت بارگذاری صفحات شما یکی از عوامل ضروری برای موفقیت وبسایت است.

رفع مشکل کندی سرعت وبسایت

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موارد زیادی برای یک وبسایت وجود دارد که می‌توانند بر روی سرعت آن نقش داشته باشند. بنابراین مهم است که بررسی کنید چه مشکلاتی در وبسایت شما وجود دارد که باعث کندی سرعت آن شده است. در اینجا چند نکته را بیان می‌کنیم، می‌توانید با بررسی آنها متوجه شوید که علت سرعت پایین وبسایت شما از چیست.

  • تصاویر و فایل‌های خود را بهینه کنید: نیاز نیست که در وبسایت از تصاویر بسیار بزرگ استفاده کنید؛ به این دلیل که این فایل‌ها و تصاویر حجیم زمان بیشتری را برای بارگذاری می‌گیرند و بنابراین منجر می‌شوند سرعت بارگذاری وبسایت پایین بیاید. هنگامی که تصویری را در تم زمینه خود آپلود می‌کنید بارگذاری آن زمان می‌برد و این دلیلی است که سرعت وبسایت کاهش می‌یابد. بنابراین تنها تصاویری را آپلود کنید که لازم هستند و نیز اندازه آنها را بررسی کنید. در صورتی که حجم تصویر زیاد است تصویر را فشرده کنید؛ برای اینکار می‌توانید از  وبسایت‌ها و ابزارهای بسیاری که در اینترنت وجود دارند استفاده کنید و فشرده‌سازی تصویر را انجام دهید. بنابراین قبل از بارگذاری تصاویر، آنها را کوچکتر و یا فشرده کنید.
  • از استفاده جاوا در بالای صفحه اجتناب کنید: استفاده از افزونه های اجتماعی جاوا اسکریپت در بالای صفحه باعث کاهش سرعت بارگذاری صفحات می شود. توصیه می شود اسکریپت‌های جاوا را مانند گوگل آنالیتیک در پایین صفحه به جای قرار دادن آنها در بالای صفحه بگذارید.
  • بر روی تم خوب سرمایه گذاری کنید: بارگذاری کند وبسایت همچنین به دلیل داشتن تصاویر، پلاگین یا ویجت‌های بسیار زیاد در تم‌ها می‌باشد. به همین دلیل است که باید قبل از اضافه کردن تم به وبسایت آنها را بررسی کنید و از تم‌هایی که دارای تصاویر و ویجت‌های زیاد هستند پرهیز کنید. 
  • حذف ویجت‌های غیر ضروری: ویجت‌ها بسیار مهم برای وبسایت هستند، اما استفاده بیش از حد آنها می‌تواند منجر به کندی سرعت وبسایت شود. بسیاری از افراد آیکون‌های زیاد شبکه‌های اجتماعی را بر روی وبسایت خود قرار می‌دهند، این امر منجر می‌شود زمان بارگذاری وبسایت بالاتر رود. بنابراین از اضافه کردن ویجت‌های غیر ضروری خودداری کنید. 
  • بهینه سازی سرور: عوامل متعددی از جانب سرور وجود دارد که می‌تواند بر روی عملکرد وبسایت تأثیر بگذارد. این عوامل شامل حجم ترافیک، داده‌هایی که سایت شما استفاده می‌کند و میزبان وب شماست. انتخاب یک خدمات میزبانی باکیفیت راه حلی است که می‌توان یک گام درست در این جهت بردارد. فشرده‌سازی نیز استراتژی مؤثری است که می‌تواند به طور قابل توجه سرعت بارگذاری سایت شما را ارتقا دهد. 

به طور کلی زمان پاسخ‌دهی سرور، مقدار زمانی است که یک سرور وب برای پاسخ دادن به یک درخواست از جانب مرورگر نیاز دارد. مهم نیست که چگونه صفحات وب شما برای سرعت بهینه شده باشند؛ اگر زمان پاسخ سرور شما کند باشد، صفحات شما به آهستگی نمایش داده می شوند. 
گوگل می‌گوید که باید زمان پاسخ سرور شما زیر 200 میلی ثانیه کاهش یابد.
چهار عامل هستند که زمان پاسخ سرور شما را تعیین می‌کنند که در ادامه آنها را بیان می‌کنیم:

  • ترافیک وبسایت؛ میزان بارگذاری و ترافیک شبکه در ساعت‌های زمانی مختلف: در صورتی که ترافیک وبسایت زیاد باشد از منابع بیشتری استفاده می‌شود، یکی از راه‌ها برای مدیریت کردن کندی سایت‌هایی که دارای بازدید بالایی هستند ارتقای آنها از سرویس‌های اشتراکی به سرویس‌های اختصاصی است. 
  • استفاده از منابع (resources) وبسایت: اگر هر صفحه وبسایت شما از منابع کمتر استفاده کند می‌توانید زمان پاسخ سرور را بهبود بخشید و هزینه‌ای صرف نکنید. به طور متوسط تم وردپرس احتمالا استایل شیت‌های متعدد، اسکریپت‌های متعدد، و منابع دیگر را از سرور خود شما مانند تصاویر بارگذاری می‌کند. این بدان معناست که برای نمایش هر صفحه از وبسایت، احتمالا چندین بار از سرور وب شما استفاده می‌شود.
  • نرم‌افزار سرور وب: در صورتی که نرم‌افزار یا پیکربندی سرور خود را تغییر دهید احتمالا می‌توانید زمان پاسخ سرور را بهبود بخشید و هزینه‌ای صرف نکنید.
  • خدمات میزبانی وب: اگر کیفیت و دامنه میزبانی وب خود را بهبود دهید، زمان پاسخ سرور کاهش می‌یابد اما باید هزینه کنید؛ خدمات میزبانی، وبسایت را بسیار تحت تأثیر قرار می‌دهد. به این دلیل که میزبانی جایی است که داده وبسایت بر روی آن ذخیره شده است. چنانچه اگر از شرکت‌هایی که خدمات میزبانی وب خوبی را ارائه نمی‌دهند خریداری کنید، در نتیجه منجر به کندی سرعت وبسایت شما می‌شود. بنابراین هنگامی که می‌خواهید میزبان خود را انتخاب کنید شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی را بررسی کنید و همچنین برنامه هاستینگی که شما قصد خرید آن را دارید ببینید برای وبسایت شما مناسب است یا خیر.

 

روش‌هایی برای رفع کندی سرور

  1. منابع سخت افزاری سرور و کیفیت آن: سروری که شما در حال استفاده هستید هرچه دارای خدمات میزبانی قوی‌تر و سخت‌افزار بهتری (مانند سی‌پی‌یو، رم، هارد، کیفیت هارد و غیره) باشد در نتیجه سرعت بارگذاری وبسایت افزیش می‌یابد، همچنین استفاده از سخت‌افزارهایی با کیفیت بالا و نیز پردازنده چند هسته‌ای قوی، به طور قابل توجهی باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت‌های روی سرور می‌شود.
  2. کیفیت پورت شبکه سرور: این مورد مخصوصا در صورتی که سایت پربازدیدی دارید بسیار مهم می‌باشد، به این دلیل که دائما پورت درگیر می‌باشد، هر چقدر پورت شبکه‌ای که سرور در مرکز داده یا دیتاسنتر توسط آن به اینترنت متصل شده و مقدار پهنای باند دیتاسنتر بیشتر باشد، سرعت وبسایت افزایش خواهد یافت.
  3. پیکربندی و تنظیم (کانفیگ) سرور: در صورتی که کانفیگ به درستی انجام نشود می‌تواند تا حد زیادی باعث به هدر رفتن منابع سرور شما شود. در اینصورت سرور نمی‌تواند از حداکثر توان خود استفاده کند. بنابراین با انجام کانفیگ صحیح و استاندارد، استفاده از سرورهای وب قوی، انتخاب و بهینه‌سازی سرورهای وب مهم و حذف سرویس‌های غیر ضروری به طور قابل توجهی سرعت سرور وبسایت افزایش خواهد یافت.
  4. سایت‌های میزبانی شده بر روی سرور بهینه شود: در صورتی که از اسکریپت‌های بهینه و مناسب استفاده شود باعث می شود تا حد زیادی فشار روی سرور کاهش یابد و بنابراین سرعت سایت و سرور افزایش می‌یابد.
  5. مانیتورینگ و بررسی وضعیت روزانه سرور: یکی از ضروری‌ترین و مهمترین کارها جهت افزایش عمکرد وبسایت، باخبر شدن از وضعیت سرور به طور لحظه‌ای است تا از سلامت سرور مطمئن شد. سایت‌هایی که پربازدید هستند مدیر سرور اختصاصی برای این کار دارند که وظایف آن شامل بررسی وضعیت روزانه سرور و رفع مشکلات آن می‌باشد. 

با انجام این موارد می‌توانید سرعت سرور را در بالاترین حد نگه دارید و مشتریان خود را راضی کنید.
دلایل بسیاری وجود دارد که ممکن است سرعت وبسایت شما کند باشد اما بیشتر آنها همین دلایلی است که در بالا ذکر شد. این دلایل را بر روی وبسایت خود بررسی کنید و مشکل آن را پیدا کرده و آنها رفع کنید. نتیجه آن این است که می‌توانید افزایش سرعت بارگذاری وبسایت خود را ببینید.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

 

http://seoweb.timeblog.net

http://seowebdesigning.deyblog.ir/

http://seokav1.deyblog.ir/

http://seowebkar.deyblog.ir/

http://webdesigner55.deyblog.ir

http://webdar.deyblog.ir

http://seokav.deyblog.ir/

http://webkaran5.deyblog.ir/

http://seowebmaster5.deyblog.ir/

 


:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 


متا تگ‌ها بخش مهمی از وب سایت را تشکیل می‌دهند و بهینه‌سازی متا تگ‌ها یک عمل مهم است. استفاده درست از متا تگ‌ها تأثیر بسیار زیادی برای ایندکس شدن و شناخت بهتر وبسایت شما توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل دارد. خزنده‌های موتور جستجو، متا تگ‌ها برای دانستن اینکه صفحه در مورد چه موضوعی صحبت می کند، بررسی می‌کنند. همچنین برخی اوقات ایندکس شدن محتوای وبسایت شما، بر اساس برخورد ربات‌های گوگل با متا تگ‌های وبسایت است. این تگ‌ها در قسمت head کد HTML وب سایت قرار می‌گیرند و کاربر آنها را در داخل محتوای صفحه مشاهده نمی کند، اما برای موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارند. 

 

اهمیت متا تگ ها

 

لیست تگ ها و متا تگ های مهم سئو

قبل از اینکه در مورد فرایند بهینه‌سازی متا تگ‌ها صحبت کنیم، باید بگوییم که برخی موتورهای جستجو اهمیتی به متا تگ‌ها نمی‌دهند. کارشناسان سئو از متا تگ‌ها برای گرفتن رتبه بالا استفاده می‌کنند. چهار متا تگی که برای موتورهای جستجو مهم هستند شامل متا تگ عنوان (meta title)، متا تگ کلمه کلیدی (meta keywords)، متا تگ توضیحات (meta description) و متا تگ robots می باشند. لازم به ذکر است که متای عنوان (meta title) و متای توضیحات (meta description) بر روی نتایج موتور جستجو نشان داده می‌شوند. گرچه استانداردهای زیاد دیگری هستند که به صورت متا تگ تعریف می شوند، به عنوان مثال استفاده از دابلین کور که در مقاله دابلین کور چیست به تفصیل آن را توضیح داده ایم.

بهینه‌سازی متا تگ‌ها بسیار آسان است. از کلمات کلیدی مرتبط با محتوا در عنوان (title) و توضیحات (description) استفاده کنید. مهمترین کلمه کلیدی که می‌تواند کل صفحه شما را توصیف کند باید در بین عنوان و توضیحات شما باشد. سایر کلمات کلیدی ثانویه مرتبط باید در متا تگ کلمات کلیدی گنجانده شود. خزنده‌های موتور جسنجو کدها را از چب به راست کراول می‌کنند. بنابراین مطمئن شوید کلمه کلیدی اصلی در ابتدای عنوان قرار گیرد. همچنین کلمه کلیدی تا آنجا که ممکن است نزدیک به ابتدای توضیحات قرار گیرد. در ادامه متا تگ‌های مهم و مؤثر در سئو را بررسی می‌کنیم.

1- تگ‌های عنوان

عنوانی که در متا تگ عنوان می‌نویسید، بر روی نتایج موتور جستجو نشان داده می‌شود. این تگ اطلاعات خلاصه‌ای در مورد محتوای وبسایت شما ارائه می‌کند. به کار بردن کلمه کلیدی و طول عنوان را باید در نظر گرفت. تگ عنوان باید بین 30 تا 70 کاراکتر بسته به موتور جستجو باشد، اگر چه گوگل طول حدودی 54 تا 56 کاراکتر را برای نمایش در نتایج انتخاب می کند (با توجه به عرض کاراکترهای فارسی به گونه ای که عرض ثابتی از صفحه را اشغال کند). طول تگ‌های عنوان به طور معمول توسط خزنده‌ها نادیده گرفته می‌شود. بنابراین سعی کنید قوانین K.I.S.S (کوتاه و ساده نگه داشتن) را رعایت کنید. از دیدگاه یک خواننده، تگ‌های عنوان بر روی صفحه نتیجه نشان داده می‌شوند. این تگ‌ها اولین تصور صفحه شما را در ذهن خوانندگان ایجاد می‌کنند. سفارشی‌سازی تگ عنوان مهمترین بخش بهینه‌سازی متا تگ‌ها می‌باشد.

 

متا تگ های عنوان و توضیحات

 

2- متا تگ توضیحات

این تگ اساسا محتوای وبسایت شما را توصیف می‌کند. بنابراین باید اطلاعات کافی را به خوانندگان شما و همچنین موتورهای جستجو منتقل کند. طول این تگ نیز محدود است که بستگی به موتورهای جستجو دارد، در گوگل حدود 160 کاراکتر برای متا توضیحات توصیه می شود. همانطور که در صفحه نتایج جستجو نشان داده می‌شود، به شما کمک می‌کند که از گروه رقیبان خود متمایز شوید. متای توضیحات یک فاکتور برجسته در تعیین میزان نرخ کلیک شما می‌باشد.

 

نمونه متا توضیحات

 

3- متا تگ کلمات کلیدی

متا تگ کلمات کلیدی مشخص کننده کلمات کلیدی اصلی مرتبط با صفحه وبسایت هستند که موتورهای جستجو در هنگام جستجوی کاربر به نمایش در می‌آورند؛ به عبارت دیگر بیانگر کلماتی است که بازدیدکنندگان سایت شما ممکن است با جستجوی آنها به وبسایت شما برسند. این تگ شامل لیستی از 4 تا 10 کلمه کلیدی است که مرتبط به صفحه شماست. کلمات کلیدی اصلی، ثانویه و ثالث در این تگ گنجانده شده است. 

البته دیدگاه‌های موتورهای جستجو در مورد اهمیت متا تگ کلمات کلیدی متفاوت است. به عنوان مثال Matt Cutts یکی از مدیران گوگل می‌گوید دیگر از متا تگ کلمات کلیدی در رتبه‌بندی موتور جستجو استفاده نمی‌شود زیرا سوء استفاده از آنها بسیار آسان است. اما موتور جستجوی یاهو می‌گوید هنوز متا تگ کلمات کلیدی ایندکس می‌شود و این متا در رتبه‌بندی صفحات اهمیت دارد.

4- متا تگ Robots

 

متا تگ robot

 

یکی دیگر از مهمترین متا تگ‌ها در سئو، متا تگ Robots می‌باشد. متا تگ Robots برای کنترل ایندکس کردن صفحه توسط موتورهای جستجوگر می‌باشد. با استفاده از این متا تگ می‌توانید یک سری از دستورات مهم را به موتورهای جستجو بفهمانید و گاهی اوقات برای ارجاع این دستورات باید برای هر موتور جستجو یک متا تگ اختصاصی درج کرد. یکی از کارهایی که می‌توان با متا تگ Robots انجام داد این است که می‌توانید به موتورهای جستجو اطلاع دهید که چه صفحاتی را از سایت شما ایندکس کنند و یا لینک خاصی را از صفحه یا سایت شما دنبال نکنند. این متا تگ جزو سئوی داخلی سایت محسوب می‌شود؛ به این دلیل که تغییرات و اعمال آن بر روی صفحات سایت را کاملا باید مدیر یا مهندس سئوی آن سایت انجام دهد.

برخی موتورهای جستجو وجود دارند که متا تگ‌ها برای رتبه بندی صفحات وب لحاظ می‌کنند؛ در حالیکه برخی از موتورهای جستجو ممکن است آن را نداشته باشند. اما بهتر است یک ناشر همیشه بهینه‌سازی متا تگ‌ها را انجام دهد به این دلیل که ممکن است متا تگ‌ها به موتورهای جستجو ، خواننده یا هر دو کمک کنند. 

به طور کلی، متا تگ‌ها با توجه به اینکه اطلاعات مفید و کوتاهی را در خود دارند، در طبقه‌بندی محتوای اطلاعات وبسایت به موتورهای جستجو کمک بسیاری می‌کنند. بنابراین موتورهای جستجو راحتتر می‌توانند این اطلاعات را ذخیره و بر اساس نیاز کاربر دسته‌بندی کنند. اگر چه اهمیت آنها مانند گذشته نیست، اما استفاده نکردن از آنها می‌تواند بر روی رتبه وبسایت شما تأثیر منفی بگذارد. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد، منتظر دریافت نظرات سازنده شما عزیزان هستیم.

 


:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

http://111.12.162.34/UserProfile/tabid/57/userId/13487153/Default.aspx      
http://118cr.com/home.php?mod=space&uid=221565&do=profile&from=space      
http://192.243.101.79/smf/index.php?action=profile;u=371779      
http://216.250.104.34/home.php?mod=space&uid=218559&do=profile&from=space      
http://221.131.71.138/a/home.php?mod=space&uid=3033539&do=profile&from=space      
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:TeresaWisewould      
http://67dy.cn/home.php?mod=space&uid=789931&do=profile&from=space      
http://aitaofuwu.com/comment/html/?173866.html      
http://allspoke.com/library/AnniyCollierrq      
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:ShanelRackley      
http://anli.lhxh.cn/comment/html/?53883.html      
http://bbs.daye520.cn/home.php?mod=space&uid=1909374&do=profile&from=space      
http://bbs.hygame.cc/home.php?mod=space&uid=15619283&do=profile&from=space      
http://bbs.iliferobot.cn/home.php?mod=space&uid=2660726&do=profile      
http://bbs.koubeikc.com/home.php?mod=space&uid=968340&do=profile&from=space      
http://bbs.shushang.com/home.php?mod=space&uid=2213684&do=profile&from=space      
http://bbs.weizancms.com/home.php?mod=space&uid=2525042&do=profile&from=space      
http://bbs.yuhedata.com/space-uid-1868032.html      
http://bbs.zhichiwangluo.com/home.php?mod=space&uid=1126806&do=profile&from=space      
http://blog.21mould.net/home.php?mod=space&uid=2563619&do=profile      
http://btc357.com/forum/profile.php?id=1641956      
http://bumidatar.org/home.php?mod=space&uid=1070832&do=profile&from=space      
http://caiyuu.com/comment/html/?288970.html      
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:KrisDevaney3646      
http://cdqths.com/comment/html/?16173.html      
http://cellofamily.com/comment/html/?70260.html      
http://cnxklm.com/home.php?mod=space&uid=3965229&do=profile      
http://congnghexe.net/auto/profile.php?id=982818      
http://diyiluoli.com/home.php?mod=space&uid=675013&do=profile&from=space      
http://dm67.co/comment/html/?493480.html      
http://duckart168.com/home.php?mod=space&uid=845415&do=profile&from=space      
http://farri.webhop.net/home.php?mod=space&uid=873122&do=profile&from=space      
http://fp0753.com/comment/html/?19164.html      
http://fuyuancj.com/comment/html/?135482.html      
http://game24h.co/forum/profile.php?id=1083132      
http://health.esitcal.com/home.php?mod=space&uid=350400&do=profile&from=space      
http://hhzpcx.com/comment/html/?321487.html      
http://hiaspac.com/index.php?title=User:ChongUjn787      
http://hnkf1.com/comment/html/?27424.html      
http://home.math.snu.ac.kr/bbs_309/3045353      
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=NildaBillings984      
http://jigongjianzhu.com/home.php?mod=space&uid=556821&do=profile&from=space      
http://jndefeng.com/comment/html/?59133.html      
http://jnvcw.cn/home.php?mod=space&uid=648630&do=profile&from=space      
http://kiehlmann.co.uk/User:MauraThiele905      
http://mamasonice.com/home.php?mod=space&uid=431486&do=profile      
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:LDYHarris75      
http://pinta.vip/home.php?mod=space&uid=1433129&do=profile&from=space      
http://qingsuwo.top/comment/html/?280071.html      
http://qytjwl.com/home.php?mod=space&uid=202675&do=profile&from=space      
http://ranseti.org/comment/html/?18207.html      
http://rbetcy.com/comment/html/?330967.html      
http://recursos.isfodosu.edu.do/wiki/index.php?title=Usuario:EdwardHackett9      
http://shejicloud.com/home.php?mod=space&uid=97136&do=profile&from=space      
http://sm0912.com/home.php?mod=space&uid=1206280&do=profile&from=space      
http://suiningbest.com/home.php?mod=space&uid=450975&do=profile&from=space      
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:AmberFarrelly6      
http://thzw.xyz/home.php?mod=space&uid=1586000&do=profile&from=space      
http://tnlg.nl/profile.php?id=16238      
http://unpop.net/blog/member.asp?action=view&memName=ElinorTengan5710133      
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=ForrestLush297695      
http://waifuzhu.com/home.php?mod=space&uid=1297111&do=profile&from=space      
http://webniwa.com/home.php?mod=space&uid=2297109&do=profile      
http://wiki.techwo.org/wiki/Usuario:LeolaBowker41      
http://wuchuangshuiguang.com/comment/html/?306635.html      
http://www.0158hm.com/comment/html/?459250.html      
http://www.0912666.com/discuz/home.php?mod=space&uid=3170246&do=profile&from=space      
http://www.444it.com/home.php?mod=space&uid=1026898&do=profile&from=space      
http://www.52laoshao.com/home.php?mod=space&uid=663625&do=profile&from=space      
http://www.999125.com/home.php?mod=space&uid=76839&do=profile&from=space      
http://www.bl85888.com/home.php?mod=space&uid=485983&do=profile&from=space      
http://www.builtgame.com/profile/albertha095      
http://www.byzbw.com/comment/html/?585924.html      
http://www.ccwin.cn/space-uid-3133843.html
http://www.cdlxjy.cn/home.php?mod=space&uid=676901&do=profile&from=space
http://www.cnookr.cn/comment/html/?192988.html
http://www.corporacioneg.com/UserProfile/tabid/43/UserID/9210228/Default.aspx
http://www.damoitxueyuan.com/home.php?mod=space&uid=372608&do=profile&from=space
http://www.diyahz.com/home.php?mod=space&uid=194303&do=profile&from=space
http://www.dm67.xyz/comment/html/?239761.html
http://www.fastenbegleitung.com/node/1725684
http://www.fndtech.com/bbs/home.php?mod=space&uid=160314&do=profile&from=space
http://www.friddy.cn/member.asp?action=view&memName=FlorFunnell63775403      
http://www.ganleba.com/comment/html/?15621.html      
http://www.goonnails.com/wiki/index.php?title=User:Robin78T00823785      
http://www.haozhou.ah.cn/home.php?mod=space&uid=342323&do=profile&from=space      
http://www.hengte.club/comment/html/?328616.html      
http://www.hyprn.com/comment/html/?272684.html      
http://www.isexsex.com/space-uid-335308.html      
http://www.jatlb.com/comment/html/?49072.html      
http://www.jctcfw.cn/home.php?mod=space&uid=2424645&do=profile&from=space      
http://www.jiadianol.com/bbs/home.php?mod=space&uid=3634362&do=profile&from=space      
http://www.lezaixin.com/home.php?mod=space&uid=855158&do=profile&from=space      
http://www.longzhulipin.com/comment/html/?65390.html      
http://www.mengjiangnanspa.com/comment/html/?17392.html      
http://www.oy688.com/comment/html/?478262.html      
http://www.qiuzhijie.com/blog/member.asp?action=view&memName=Agustin48795153727317      
http://www.renyao.cn/blog/member.asp?action=view&memName=DessieZ26764370      
http://www.sanbazhu.net/home.php?mod=space&uid=822697&do=profile&from=space      
http://www.sanmulink.com/home.php?mod=space&uid=200199&do=profile&from=space      
http://www.siceng.com/home.php?mod=space&uid=946455&do=profile&from=space      
http://www.spedux.com/index.php/User:MagdaCrowley09      
http://www.swscm.com/member.asp?action=view&memName=VictoriaDuigan70      
http://www.sygk100.cn/space-uid-1346887.html      
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9      
http://www.txexla.fraserphysics.com/index.php?title=User:BevR77103713      
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1026019/Default.aspx      
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:LulaCalabrese68      
http://www.wnypba361online.org/fluxbb/profile.php?id=290744      
http://www.wuzhishan.hn.cn/home.php?mod=space&uid=2046803&do=profile&from=space      
http://www.xiqiao.org/92u/member.asp?action=view&memName=AlphonsoVallery7086      
http://www.xn--9qvn6icxlumhhin.store/comment/html/?30164.html      
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?53889.html      
http://www.yamiao.monster/home.php?mod=space&uid=1261239&do=profile&from=space      
http://www.yingbaguoji.com/home.php?mod=space&uid=972223&do=profile&from=space      
http://www.yzzwny.com/comment/html/?26921.html      
http://www.zerobyw4.com/home.php?mod=space&uid=1980245&do=profile&from=space      
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=GiaTellez48143913969      
http://xinyue1992.com/comment/html/?23920.html      
http://xn--72c7calxf3czac9hd8gra.com/home.php?mod=space&uid=6157162&do=profile&from=space      
http://xn--cd1a692c.xn--ypsv87i.cc/home.php?mod=space&uid=2493459&do=profile&from=space      
http://xn--kwrx2h.xn--1-eu0b88a.com/home.php?mod=space&uid=41954&do=profile&from=space      
http://yangsanhao.com/comment/html/?160645.html
http://yyzsschool.com.13430.m8849.cn/member.asp?action=view&memName=MilfordB95537396516
https://1bankir.ru/user/KOJMaryann/
https://39.105.47.72/bbs/upload/home.php?mod=space&uid=181297&do=profile&from=space
https://80.26.155.59/mediawiki/index.php/Usuario:DomingoSingleton
https://bbs.joyorders.com/home.php?mod=space&uid=892659&do=profile&from=space
https://blakesector.scumvv.ca/index.php?title=User:NFYLilla60127104
https://bong88agent.com/forum/profile.php?id=1088116
https://brainclubs.com/user/HalinaBunch/
https://btcoinz.com/forum/profile.php?id=1235794
https://coralisland.wiki/index.php?title=User:HueyClancy084
https://daybuy.tw/space-uid-1525126.html
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:CTJWinnie48451
https://empty3.one/blogs/demoniakmachine.com/wikilibre//index.php?title=Utilisateur:SheritaStricklan
https://gamez-torrent.com/user/MariAllan8/
https://goappreciation.com/groups/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/
https://gto5767.com/home.php?mod=space&uid=213333&do=profile&from=space
https://ibbs.uu.cc/home.php?mod=space&uid=1232928&do=profile&from=space
https://info-lhon.de/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9
https://k88pro.com/k8/profile.php?id=1319039
https://keo888.com/tile/profile.php?id=214935
https://maleescortsbangkok.com/author/linneanava6/
https://nzdma.com/home.php?mod=space&uid=2887792&do=profile&from=space
https://online.jhcsc.edu.ph/wiki/index.php/User:MagdaPedroza91
https://qs4l2e.cn/home.php?mod=space&uid=605999&do=profile&from=space
https://referencement.sur-google.com/profile.php?id=175783
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:PKRAracely
https://seamusic.cn/member.asp?action=view&memName=LeliaDurgin8126912
https://snoopyro.com/home.php?mod=space&uid=56110&do=profile&from=space
https://space.mypep.cn/home.php?mod=space&uid=7928883&do=profile
https://thecbdwiki.com/index.php?title=User:OUKBroderick
https://uoco7.com/home.php?mod=space&uid=441545&do=profile&from=space
https://vw88bet.com/forum/profile.php?id=1301320
https://worldcup072018.com/worldcup/profile.php?id=916905
https://www.25hour.cn/space-uid-3910139.html
https://www.2xfd.com/home.php?mod=space&uid=1464118&do=profile
https://www.365carpet.com/home.php?mod=space&uid=1034119&do=profile&from=space
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:KristyRhoden457
https://www.bjltbs.com/home.php?mod=space&uid=553459&do=profile&from=space
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:AntoniettaRvr
https://www.ddgbr.com/home.php?mod=space&uid=253300&do=profile
https://www.dek24sideline.com/home.php?mod=space&uid=8458997&do=profile&from=space
https://www.fpvwiki.club/index.php?title=User:SethE3730635
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:ChristenIlx
https://www.ipinno.com/home.php?mod=space&uid=357916&do=profile&from=space
https://www.meiritoucai.cn/home.php?mod=space&uid=470466&do=profile&from=space
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.qpt114.com/home.php?mod=space&uid=88695&do=profile&from=space
https://www.sniper.ng/user/profile/271416
https://www.toprender.com/home.php?mod=space&uid=552605&do=profile
https://www.trade21forum.com/index.php?action=profile;u=181947
https://www.vdvod.com/home.php?mod=space&uid=1530708&do=profile&from=space
https://www.voicehearing.net/profile.php?id=11035
https://www.von-oppen.com/wiki/Benutzer:Charlotte4866
https://www.vuwsynbio.club/wiki/index.php?title=User:KathleneGrimm
https://www.wvodesigns.com/wiki/index.php?title=User:HomerBirdsong6
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:GarrettDabney27
https://www.xysctb.com/home.php?mod=space&uid=380124&do=profile&from=space
https://www.y1024.org/home.php?mod=space&uid=1099887&do=profile&from=space
http://120.116.38.11/dis/home.php?mod=space&uid=3304967&do=profile&from=space
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:HansParr8920
http://allspoke.com/library/BrigidaehHindmarshmw
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:NidiaLetcher3
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:BaileyFeng002
http://dm67.cn/comment/html/?360754.html
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=RonnieWitt63676534
http://itdm.pixsell.com.my/profile.php?id=646066
http://kiehlmann.co.uk/User:HelenaBarrios
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:KristinaX65
http://swapstyle2.coeus-solutions.de/forum/profile.php?id=4310315
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:ViolaDawe424
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=TeganWalkom219998
http://www.fastenbegleitung.com/node/1760437
http://www.hyprn.com/comment/html/?275567.html
http://www.iruby.net/blog/member.asp?action=view&memName=TamikaSennitt7316971
http://www.junkycraft.fluctis.com/profile.php?id=1016691
http://www.maoyouhe.com/home.php?mod=space&uid=1141457&do=profile
http://www.qiuzhijie.com/Blog/member.asp?action=view&memName=ClementSigmon153
http://www.sigvc.org/why/blog/member.asp?action=view&memName=SkyeCarrillo274052
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-0
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1050348/Default.aspx
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:MorganTazewell
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?54569.html
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=SXKFausto58329257
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:MilanSykes
https://frontendevelop.com/profile.php?id=19452
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:ZenaidaTitus776
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:LouisaMcNamara1
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:KelvinTrinidad7
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:JustineJ17
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:LashawndaConside


:: بازدید از این مطلب : 3311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()