شرایط تعمیر و نگه داری دوربین هایک ویژن
نوشته شده توسط : جعفر

 

اجزای یک سامانه مدار بسته ، شامل دوربین و دستگاه ضبط DVR یا NVR به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند مدت زمان طولانی بدون وقفه روشن بوده و به نحو مطلوب کار کنند . اما برخی از این تجهیزات بلافاصله پس از نصب یا پس از مدت زمان مشخص دچار خرابی می شوند . از این رو تعمیر دوربین هایک ویژن توسط یک مرجع تخصصی و کاربلد می تواند مشکل کاربران را با خوبی حل کند . در این محتوا شما با شرایط تعمیر دوربین هایک ویژن آشنا می شوید .

تعمیر و نگه داری دوربین هایک ویژن

شرایط تعمیر و نگه داری دوربین هایک ویژن


دوربین هایک ویژن به دلایل مختلفی می تواند دچار خرابی شود ، خاموش شدن دوربین ، افت کیفیت تصویر ، شکستن بدنه دوربین ، آسیب دیدن لنز ، مشکلات ناشی از نوسان برق ، قرار گرفتن دوربین در معرض رطوبت و آب ، آسیب ناشی از شوک الکتریکی و مواردی از این دست می تواند باعث خراب شدن دوربین شود . از این رو برای تعمیر دوربین هایک ویژن ، کاربران همواره به دنبال یک شرکت معتبر با پرسنل مجرب هستند . شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم به عنوان نماینده طلایی محصولات هایک ویژن در ایران با بهره از جوانان مجرب و تجهیزات کامل آمادگی لازم جهت تعمیر انواع تجهیزات مدار بسته را دارد و کاربران می توانند دوربین ها و سایر تجهیزات رکوردر را جهت تعمیر به این شرکت بسپارند .


سوال مهم اما اینست که هنگامی که دوربین هایک ویژن یا دستگاه DVR یا NVR دچار خرابی شد ، چگونه آن را تعمیر کنیم ؟  در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می توانید از طریق تماس مستقیم با واحد گارانتی شرکت پرشیا سیستم ، نیاز خود را مطرح نمایید . کارشناسان واحد تعمیر دوربین پرشیا سیستم بصورت تلفنی شما را راهنمایی خواهد کرد و در صورت نیاز جهت ارسال دوربین یا دستگاه ضبط خراب شده را به دفتر شرکت پرشیا جهت تعمیر راهنمایی خواهند نمود . معمولا درصد بسیار پایینی از دوربین های هایک ویژن دچار خرابی می شود اما با وجود واحد تعمیر دوربین هایک ویژن شرکت پرشیا سیستم ، دیگر نگران خرابی دوربین های مدار بسته خود نباشید .

 

  1. انواع دوربین مداربسته
  2. بهترین دوربین مداربسته
  3. دوربین مداربسته چیست؟
  4. تجهیزات دوربین مداربسته
  5. انواع دوربین مدار بسته
  6. بهترین دوربین مدار بسته
  7. دوربین مدار بسته چیست؟
  8. تجهیزات دوربین مدار بسته
  9. دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته





:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: