نوشته شده توسط : جعفر
 

رباتیک و علم ماشین هر روز بیشتر در حال تبدیل شدن به بخشی از مبحث امنیت است، علتش می تواند افزایش دستمزدها و فقدان نیروی انسانی کافی برای افزایش امنیت باشد. شرکتهای زیادی رباتهایی ساختند که قابلیت نظارت تصویری و احاطه نظارتی داشته و دارند ولی آخرین محصولی که با پشتوانه خوب الکترونیکی وارد این بازار شده است متعلق به شرکت عظیم Sharp Electronics است.

ربات شرکت شارپ

شرکت شارپ برای بچه های دهه 60 بسیار آشناست! هر تلوزیون یا دوربین و وسلیه الکترونیکی دیگری که شاید زیاد در اطرافمان میدیدیم به شکلی یا از این برند بود یا از تجهیزات این برند استفاده کرده بود. این شرکت ژاپنی اخیرا رباتی ساخته که به گفته خودشان تنها برای محیط آزاد طراحی شده و برای گشت محیطی با داشتن پلتفرم سنسورهای متحرک قادر است بخوبی کنترل و نظارت محیطی و بهبود امنیت را بر عهده داشته باشد. این ربات با نام INTELLOS A-UGV برای کار در زیرساختهای حیاتی، فضاهای عمومی و سازه ها و با قابلیت کار در محیط انسانی، طراحی شده است.  مداربسته هایک ویژن hikvision

ربات شرکت شارپ

بگفته مدیر بخش توسعه کسب و کار رباتیک شارپ، Cliff Quiroga :

INTELLOS A-UGV (A-UGV مخفف خودروی بدون سرنشین خودکار)  در اواسط ماه آینده در ایالات متحده به بازار معرفی خواهد شد. ربات شارپ A-UGV برای نظارت در زیرساختهای مهم، فضاهای فیزیکی و سازه ها و در میان جمعیت بعنوان سیستم رباتیک خودکار با استفاده از تکنولوژیها قادر است بصورت یک نگهبان ماهر نظارت محیطی خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

مشتریان این محصول چه کسانی هستند؟

شرکت شارپ معتقد است این ربات می تواند در محیطهایی با خطرات مختلف مثل انبار مواد شیمیایی، ابزار مناسبی بحساب بیاید.

ربات شرکت شارپ

این ربات بعنوان وسیله ای مناسب برای دیتاسنترها، معادن و صنایع پتروشیمی، فرودگاهها و ایسگاههای ریلی، فضاهای دولتی و سازمانی، انبارها و فروشگاههای عظیم، کارخانجات، نیروگاهها و... باشد.

ربات شرکت شارپ

قابلیتهای کلیدی:

  • دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چشم انسان و شناسایی افراد
  • سیستم صوتی دو طرفه و بلندگو با قابلیت بیان کلمات محدود
  • سیستم نور ال ای دی قدرتمند و چند جهته
  • سنسورهای تشخیص گاز، مواد شیمیایی خطرناک، تشخیص سطح اکسیژن و جمع آوری داده های آماری و امنیتی
  • تشخیص شدت نور، CCQSS و استانداردهای امنیتی ISO 13482
  • انتقال لحظه ای اطلاعات و ارتباط زنده
  • قابلیت افزایش ارتفاع سیستم نظارت تا 1.75 متر
  • باتریهای لیتیوم آیون با قابلیت حفظ انرژی در حین کار از 4 تا 20 ساعت با توجه به شرایط کاری و سرعت جابجایی یا استفاده های ویژه
  • استفاده از دوربین مداربسته AXIS PTZ
  • سنسورهای اولتراسونیک و سنسورهای ارسال امن داده ها با نرم افزارهای CCAP
  • مانیتور کردن 5 تا 29 نقطه حساس در لحظه
  • ارسال امن داده ها با کدسازی 128 یا 256 بیتی و با استفاده از VPN در سیستم CCAP
  • سیستم جهت یابی GPS و RTK

 نصب دوربین مدار بسته دوربین مداربسته تی وی تی دوربین 



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

پهنای با ند یا بیت ریت ، یکی از مهمترین مواردیه که در سیستم های مدار بسته تحت شبکه و علی الخصوص در دستگاه NVR باید بهش توجه بشه . در یک تعریف ساده ، پهنای باند ، عرض باندیه که وظیفه ارسال یا دریافت تصاویر مدار بسته را در سیستم تحت شبکه بر عهده داره و واحد پهنای با ند ، مگا بیت بر ثانیه – Mbps هست . دوربین های تحت شبکه هایک ویژن بر اساس کیفیت تصویرشون می تونن پهنای با ند های مختلفی داشته باشن از این رو ، قبل از انتخاب دوربین و دستگاه NVR باید به پهنای با ند اونها توجه داشته باشیم.

hikvision

 


 

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       هایک ویژن      تی وی تی 

 

پهنای باند ورودی و خروجی در دستگاه های NVR هایک ویژن چگونه است؟

دستگاه NVR هایک ویژن مانند هر دستگاه تحت شبکه ی دیگری ، پهنای با ند ورودی و خروجی مشخصی داره که در برگه مشخصات فنی اون درج شده ، اما بیاین با هم ببینیم که  پهنای با ند ورودی و خروجی دستگاه NVR هایک ویژن چه حقیقتی رو بیان می کنه .

به مجموع پهنای با ند تمامی دوربین هایی که به دستگاه وصل می شن ، اصطلاحا پهنای باند ورودی گفته میشه . بطور مثال اگر پهنای باند یک NVR شانزده کاناله ، 100 مگابیت بر ثانیه باشه ، می شه 16 دوربین تحت شبکه رو به شرطی بهش وصل کرد که پهنای با ند جمع 16 دوربین ، از 100 مگا بیت بر ثانیه بیشتر نباشه . در صورتی که پهنای با ند ورودی NVR ،  رو رعایت نکنیم، تصویر دوربین ها دچار تاخیر خواهند شد یا اینکه تصاویر دوربین های مختلف دچار قطعی و وصلی مکرر می شن از این رو توصیه میشه که پهنای با ند دوربین ها به گونه ای تنظیم بشه ، که مجموع پهنای با ند دوربین ها از پهنای با ند ورودی دستگاه NVR کمتر باشد .

در سوی دیگر ، پهنای با ند خروجی دستگاه NVR رو داریم که نشان دهنده مجموع پهنای با ند تمامی کلاینت هایی هست که به دستگاه متصل میشن و تصاویر رو از بستر شبکه مشاهده می کنن . پهنای با ند خروجی برای مشاهده تصاویر در شبکه داخلی و یا انتقال تصویر دوربین ها در بستر اینترنت مورد استفاده قرار می گیره .

نصب دوربین مداربسته   پکیج دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

اجزای یک سامانه مدار بسته ، شامل دوربین و دستگاه ضبط DVR یا NVR به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند مدت زمان طولانی بدون وقفه روشن بوده و به نحو مطلوب کار کنند . اما برخی از این تجهیزات بلافاصله پس از نصب یا پس از مدت زمان مشخص دچار خرابی می شوند . از این رو تعمیر دوربین هایک ویژن توسط یک مرجع تخصصی و کاربلد می تواند مشکل کاربران را با خوبی حل کند . در این محتوا شما با شرایط تعمیر دوربین هایک ویژن آشنا می شوید .

تعمیر و نگه داری دوربین هایک ویژن

شرایط تعمیر و نگه داری دوربین هایک ویژن


دوربین هایک ویژن به دلایل مختلفی می تواند دچار خرابی شود ، خاموش شدن دوربین ، افت کیفیت تصویر ، شکستن بدنه دوربین ، آسیب دیدن لنز ، مشکلات ناشی از نوسان برق ، قرار گرفتن دوربین در معرض رطوبت و آب ، آسیب ناشی از شوک الکتریکی و مواردی از این دست می تواند باعث خراب شدن دوربین شود . از این رو برای تعمیر دوربین هایک ویژن ، کاربران همواره به دنبال یک شرکت معتبر با پرسنل مجرب هستند . شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم به عنوان نماینده طلایی محصولات هایک ویژن در ایران با بهره از جوانان مجرب و تجهیزات کامل آمادگی لازم جهت تعمیر انواع تجهیزات مدار بسته را دارد و کاربران می توانند دوربین ها و سایر تجهیزات رکوردر را جهت تعمیر به این شرکت بسپارند .


سوال مهم اما اینست که هنگامی که دوربین هایک ویژن یا دستگاه DVR یا NVR دچار خرابی شد ، چگونه آن را تعمیر کنیم ؟  در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می توانید از طریق تماس مستقیم با واحد گارانتی شرکت پرشیا سیستم ، نیاز خود را مطرح نمایید . کارشناسان واحد تعمیر دوربین پرشیا سیستم بصورت تلفنی شما را راهنمایی خواهد کرد و در صورت نیاز جهت ارسال دوربین یا دستگاه ضبط خراب شده را به دفتر شرکت پرشیا جهت تعمیر راهنمایی خواهند نمود . معمولا درصد بسیار پایینی از دوربین های هایک ویژن دچار خرابی می شود اما با وجود واحد تعمیر دوربین هایک ویژن شرکت پرشیا سیستم ، دیگر نگران خرابی دوربین های مدار بسته خود نباشید .

 

  1. انواع دوربین مداربسته
  2. بهترین دوربین مداربسته
  3. دوربین مداربسته چیست؟
  4. تجهیزات دوربین مداربسته
  5. انواع دوربین مدار بسته
  6. بهترین دوربین مدار بسته
  7. دوربین مدار بسته چیست؟
  8. تجهیزات دوربین مدار بسته
  9. دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

یکی از کاربرد های مهم تجهیزات مدار بسته هایلوک ، قابلیت تشخیص پلاک خودرو است .  در این حالت دوربین به گونه ای نصب می شود که پلاک خودرو های عبوری را ثبت می کند و کاربر می تواند از پلاک خودرو ها بر اساس زمان و تاریخ گزارش گیری داشته باشد . به علاوه امکان جستجوی یک پلاک مشخص ، شناسایی پلاک خودرو های سرقتی و مواردی از این دست توسط دوربین پلاک خوان هایلوک در دسترس خواهد بود . نرم افزار قدرتمند دوربین پلاک خوان هایلوک به دوربین امکان ثبت پلاک در فواصل طولانی و شرایط نوری غیر مساعد را می دهد . در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های دوربین ثبت پلاک هایلوک را مشاهده می کنید .

hikvision

 

تشخیص پلاک در دوربین هایلوک

 

نمایندگی هایک ویژن    دوربین مدار بسته    پکیج دوربین مداربسته 

 

تشخیص پلاک خودرو در دوربین های هایلوک

دوربین هایلوک پلاک خوان باید رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی داشته باشد تا پلاک خودرو ها را ثبت نماید . رزولوشن بالاتر می تواند تصاویر با کیفیت تری ارائه نماید و این مهم درصد خطای دوربین پلاک خوان هایلوک را به حداقل می رساند .

امکان دید در شب هوشمند در دوربین هایلوک ، اجازه ثبت پلاک شبانه روزی را به دوربین می دهد .

قابلیت HLC در دوربین پلاک خوان هایلوک ، به دوربین کمک می کند تا پلاک خودرو را در هر شرایط نوری را با کیفیت مناسب تصویر برداری و ثبت نماید .

قابلیت تصویر  برداری در حضور چند طیف نور یا WDR در دوربین هایلوک ، درصد خطای دوربین در ثبت پلاک را کاهش می دهد .

دوربین پلاک خوان هایلوک ، با سرعت بالاتر از دوربین های معمولی تصویر برداری می کند . سرعت بالاتر از 25 فریم بر  ثانیه ، امکان ثبت پلاک خودرو های با سرعت بالاتر را فراهم می کند .

جهت تصویر برداری با کیفیت و بهینه تر باید از دوربین پلاک خوان هایلوک با لنز وریفوکال با فاصله کانونی مناسب استفاده کرد . این دوربین امکان ثبت پلاک در محل مورد نظر کاربر را به نحو مطلوب برای کاربران فراهم می کند .

 انتقال تصویر هایک ویژن    قیمت دوربین مداربسته تی وی تی



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

شرکت Ring از دوربین‌های جدید با قابلیت تشخیص حرکت و پنل شارژ خورشیدی و چراغ‌های امنیتی رونمایی کرد.

شرکت Ring روز گذشته در جریان نمایشگاه CES از اکوسیستم کامل امنیت خانگی و سری کامل دوربین‌های مداربسته‌ی داخلی و بیرونی رونمایی کرد.

دوربین Stick Up Cam که توسط باتری تغذیه می‌شود، شارژ خود را از پنل شارژ خورشیدی ساخت شرکت رینگ تأمین می‌کند. این دوربین در برابر انواع شرایط آب‌و‌هوایی مقاوم است و قابلیت استفاده در محیط‌های داخلی و فضای بیرونی را دارد. پشتیبانی از فرمت فول HD، صدای دوسویه و حسگرهای مادون قرمز حساس به حرکت با قابلیت تشخیص موقعیت از ویژگی‌های این دوربین امنیتی هستند.

نسخه‌ی Elite از دوربین فوق نیز در هر دو محیط داخلی و بیرونی کار می‌کند؛ اما به جای استفاده از باتری، از آداپتور استاندارد تغذیه می‌شود و قابلیت اتصال به اترنت دارد. در سایر قابلیت‌های ذکرشده تفاوتی بین دو مدل وجود ندارد.

 

محصول دیگر معرفی‌شده Ring Beams است؛ چراغ‌های هوشمندی که حاصل تصاحب شرکت Mr Beams توسط رینگ هستند. این چراغ‌ها برای استفاده در فضای خارجی طراحی شده‌اند و یک چراغ شب، یک حسگر تشخیص حرکت، چراغی که برای روشنایی پیاده‌رو و یک چراغ برای نور موضعی را شامل می‌شوند. چراغ‌های رینگ بیمز از طریق اپلیکیشن رینگ با تمام دوربین‌های امنیتی رینگ و زنگ‌های این شرکت یکپارچه می‌شوند.

 

رینگ اعلام کرده است که این محصولات امنیتی را تا پایان فصل جاری راهی بازار خواهد کرد. سیستم امنیتی رینگ ۱۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است که این قیمت تعدادی لوازم جانبی را نیز شامل می‌شود.

  1. افزایش امنیت اینترنت اشیا
  2. سیستم امنیتی یکپارچه
  3. تکنولوژی EXIR هایک ویژن
  4. معرفی سیستم اعلام سرقت
  5. شهر هوشمند
  6. امنیت سایبری هایک ویژن
  7. دوربین زیر آب هایک ویژن
  8. تغییر رنگ تصویر در دوربین مداربسته
  9. دوربین حرارتی هایک ویژن

نویز دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

با استفاده از دوربین نظارتی Yi Smart Camera که محصول جدید شرکت Xiaomi (با تلفظ شیائومی) هست، شما می‌توانید در هر کجا که هستید با اتصال به اینترنت، به راحتی بر منزل، اتاق خواب کودک، مغازه یا محل کار خود نظارت داشته باشید.

 

این دوربین مجهز به سیستم Motion Detection است به این معنی که نسبت به حرکت حساس بوده و در صورتی که جسمی در مقابل آن حرکت کند به صورت خودکار فیلم گرفته و روی گوشی شما نوتیفیکیشن ارسال می‌کند.

تمام فیلم‌های ضبط شده روی کارت حافظی جانبی Micro SD ذخیره می‌شوند تا هر زمان که خواستید به راحتی به آرشیو خود دسترسی داشته باشید، شما می‌توانید هر نوع کارت حافظه Micro SD تا سقف 64 گیگابایت را به این دستگاه متصل کنید.

 

شرکت شیائومی در این دوربین یک سنسور تصویر با کیفیت HD که معادل رزولوشن 1280×720 یا همان 720p به کار برده تا تصاویر محیط را ضبط کند.

زاویه دید لنز نیز در حالت افقی 92.7 درجه، در حالت عمودی 48.7 درجه و در حالت قطری 111.2 درجه است که نسبتا فضای دید مناسبی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. همچنین دهانه دیافراگم این دوربین f/2.0 در نظر گرفته شده است که در نتیجه ثبت تصاویری با روشنایی بیشتر را امکان‌پذیر می‌سازد.به عنوان یک ویژگی مطلوب برای دوربین‌های حفاظتی می توان به این نکته اشاره کرد که این دوربین می‌تواند تا ۴ برابر بزرگنمایی دیجیتال را ایجاد کند.

 

طریقه نصب و راه‌اندازی این محصول بسیار ساده بوده و کافی است پس از اتصال دوربین به برق شهری یا پاور بانک، ابتدا اپلیکیشن مخصوص اندروید یا iOS این دوربین را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و سپس با اتصال دوربین به WiFi از طریق گوشی خود، کنترل آن را در دست بگیرید.

با استفاده از این اپلیکیشن که اخیرا نسخه به روز شده آن منتشر شده و روی سایت اولنز برای دانلود قرار گرفته، می‌توانید کنترل، هدایت و یا دریافت نوتیفیکیشن از دوربین را مدیریت کنید.

این دوربین علاوه بر داشتن میکروفون برای شنیدن صدای محیط، دارای اسپیکر نیز می‌باشد که قابلیت مکالمه دو طرفه بین شما و افراد حاضر در محیط را فراهم می‌آورد.

 

مهم‌ترین ویژگی به کار رفته در این دوربین سیستم Night Vision یا دید در شب می‌باشد که با به‌کارگیری نور مادون قرمز امکان پذیر شده است.

یک برد نوری شامل 8 سنسور IR که وظیفه انتشار امواج مادون قرمز برای روشن کردن محیط در هنگام تاریکی را بر عهده دارد در این دوربین نصب شده است. همانگونه که می‌دانید چشم انسان قادر به دیدن امواج مادون قرمز نیست و به همین دلیل فعالیت این برد، به هیچ وجه توسط چشم انسان تشخیص داده نمی‌شود. طبق ادعای کمپانی شیائومی، برد نوری مادون قرمز به کار رفته در این دوربین می‌تواند تا شعاع ۵ متری را تحت پوشش خود قرار دهد و محیطی روشن را برای فیلمبرداری مهیا سازد. بدین ترتیب می‌توانید از طریق موبایل خود، اتاق کودکتان را بدون اینکه مزاحم خواب او شوید، تحت نظر داشته باشید.c

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن
  2. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  3. هایک ویژن
  4. دوربین هایک ویژن
  5. دوربین مداربسته هایک ویژن
  6. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  7. هایک ویژن
  8. دوربین هایک ویژن
  9. دوربین مداربسته هایک ویژن
  10. دوربین مدار بسته هایک ویژن


:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

کمپانی‌های سازنده‌ی دوربین‌های مداربسته بیشتر از پیش از هوش مصنوعی برای تحت نظر گرفتن رفتارهای دزدان و مجرمان بهره می‌برند و قصد دارند تا با استفاده از این هوش مصنوعی جرم را قبل از وقوع آن پیش‌بینی کنند. با زومیت همراه باشید.

آی‌سایت از روشی آماری با نام یادگیری ماشینی استفاده می‌کند و بنابر گفته‌ی شرکت سازنده، آزمایشگاه سیستم تشخیص رفتار، رفتارهای عادی یک منطقه را مشخص کرده و اگر رفتاری غیرعادی از فردی سر بزند به سرعت آن را شناسایی می‌کند. وسلی کوب، مدیر ارشد بخش علمی این کمپانی می‌گوید:

ما به دنبال رفتارهایی هستیم که می‌توانند منجر به وقوع جرم شوند. جستجو برای ورودی‌های غیرمعمول یک ساختمان، حضور در محل‌های مشکوک و رفتارهایی از این دست می‌تواند توجه دوربین‌های ما را به سمت خود جلب کند.

BBlSOy0.img

استفاده از هوش مصنوعی به نظر منطقی می‌آید چرا که این سیستم می‌تواند مواردی که از چشم انسان‌ها پنهان می‌مانند را شناسای کرده، همیشه در حال کار باشد، خسته نشود و در حین کار به خواب فرو نرود، اما مشکل اینجا است که می‌تواند حریم خصوصی افراد را نقض کرده و حقوق و آزادی شهروندان را پایمال کند، چرا که این سیستم به تمامی افراد به چشم یک مجرم نگاه می‌کند در حالی که فرد هیچ جرمی مرتکب نشده است و شاید قصد ارتکاب آن را نیز نداشته باشد.

استوارت راسل، محقق هوش مصنوعی در دانشگاه برکلی کالیفرنیا معتقد است که تحت نظر گرفته شدن توسط هوش مصنوعی می‌تواند باعث ترس عمومی شود و افراد جامعه این حس را خواهند داشت که مدام در میدان دید این دوربین‌ها قرار دارند. راسل می‌گوید:

اگر سیستم هوش مصنوعی ساخته شود که توانایی درک تمامی رفتارهای انسان را داشته باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا شما تفاوت نگاه او را نسبت به یک انسان متوجه خواهید شد؟ به نظر من اعضای جامعه از هوش مصنوعی که رفتارهای آن‌ها را مشاهده و درک می‌کنند، خواهند ترسید.

این مشکلات تنها بخشی از ایراداتی است که به سیستم‌های هوش مصنوعی وارد هستند و انسان‌ها با گذشت زمان و پررنگ‌تر شدن حضور هوش مصنوعی باید راهی برای حل این مشکلات بیابند.

نظر شما چیست؟ آیا موافق حضور بیشتر هوش مصنوعی در زندگی انسان‌ها هستید؟

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. دوربین مدار بسته
  4. دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مداربسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. فروش دوربین مداربسته
  8. دوربین مداربسته هایک ویژن
  9. دوربین هایک ویژن
  10. دوربین مداربسته
  11. قیمت دوربین مداربسته
  12. دوربین مدار بسته


:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

کمپانی رینگ در نمایشگاه CES 2017 از دوربین مداربسته جدیدی رونمایی کرد که به‌صورت بی‌سیم کار می‌کند و دارای دو نورافکن نیز هست.

اصولا حفظ امنیت خانه را باید به افراد حرفه‌ای سپرد زیرا تمام اشیاء باارزش شما در منزلتان قرار دارند. با این حال شاهد استارتاپ‌های متعددی هستیم که کاربران را به سمت افزایش امنیت منزلشان سوق می‌دهند.

رینگ یکی از این کمپانی‌ها است که در گذشته با معرفی محصولی که زنگ درب خانه را مجهز به دوربین می‌کرد به موفقیت رسید. حال، این کمپانی از دوربین مداربسته جدیدی رونمایی کرده که دارای دو نورافکن ال‌ای‌دی است.

دوربین مداربسته رینگ از دو لامپ ال‌ای‌دی بهره می‌برد و دارای یک دوربین 1080p و آژیری با قدرت 100db است. این دستگاه مجهز به یک حسگر تشخیص‌دهنده حرکت نیز هست که به لطف زاویه دید ۲۷۰ درجه‌ای خود می‌تواند هرگونه اتفاقی را تشخیص دهد و شما را از طریق ارسال هشدار به تلفن هوشمندتان باخبر سازد.

محصول جدید رینگ از شبکه وای‌فای برخوردار است که با اتصال به اپلیکیشن رینگ و به لطف بلندگو و میکروفونی که دارد، به شما امکان می‌دهد با شخص‌ یا اشخاصی که وارد ملک شخصیتان شده‌اند، صحبت کنید. دوربین مداربسته رینگ به قیمت ۲۴۹ دلار از ماه آوریل عرضه خواهد شد و هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت سازنده این محصول اقدام به پیش‌خرید آن کنید.

  1. هایک ویژن
  2. دوربین هایک ویژن
  3. دوربین مداربسته هایک ویژن
  4. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  5. هایک ویژن
  6. دوربین هایک ویژن
  7. دوربین مداربسته هایک ویژن
  8. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  9. هایک ویژن

دوربین هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 1051
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

سازمان ها در طول سال 1399 تقریباً در هر بخش تجاری با چالش های پیش بینی نشده ای روبرو بوده اند – و این چالش ها همچنان در سال 1400 ادامه دارند. می توان چنین گفت که اکثر مشاغل در  طول همه گیری کرونا در حالت دفاعی قرار گرفتند و مجبور هستند که نسبت به تغییر نیروی کار و شرایط اقتصادی واکنش نشان دهند، با این حال ، COVID-19 می تواند یک کاتالیزور برای تسریع در برنامه های بلندمدت فناوری و دیجیتالی شدن سازمان ها به حساب می آید.

اکنون این امر به تصمیم گیرندگان این فرصت را می دهد تا برای کاهش خطرات موجود و پس از همه گیری، رویکردی فعال داشته باشند. این راه حل های بلند مدت فناوری می تواند برای دنیای جدید سیاست های فاصله اجتماعی و ماسک صورت مورد استفاده قرار گیرد و برای تمرکز فردا بر بهره وری و بهینه سازی کسب و کار به طور انعطاف پذیر استفاده شود.

برای بسیاری ، این تأکید بر بهینه سازی نه تنها با تأثیرات اقتصادی ناشی از همه گیری ، بلکه با رشد و ظرافت و بلوغ فن آوری هایی مانند هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML)  افزایش می یابد.  COVID-19 برای برخی منجر به تسریع برنامه های دیجیتال سازی سازمانی شده است و به همین منظور کویید 19 یک کاتالیزور در جهت حرکت به سمت فناوری های نوین به حساب می آید.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین همراه با قابلیت های پیشرفته بینایی رایانه امروزی، دوربین های هوشمندی را تولید کرده اند که سازمان ها را قادر ساخته است تا با سهولت بیشتری از الزامات ایمنی و بهداشتی مطابقت داشته باشند. دوربین های هوشمند مجهز به برنامه های تجزیه و تحلیل ویدیوی هوشمند مجهز به هوش مصنوعی همچنین می توانند در موارد مختلفی که برنامه های امنیتی سنتی را در نظر می گیرند و همچنین استفاده های بهینه سازی تجاری یا عملیاتی – همه روی یک دوربین ، مورد استفاده قرار گیرند.

بسیاری از کارشناسان حوزه امنیت معتقدند، همانطور که برنامه های کاربردی برای تجزیه و تحلیل ویدیو بیشتر و بیشتر جریان پیدا می کنند، سال 1400 یک سال برای کشف زمینه های جدید استفاده از دوربین های مجهز به هوش مصنوعی خواهد بود.

بهینه سازی گردش کار تولید و کیفیت محصول در کشاورزی

فن آوری های نظارتی  با ارائه یک راه حل مقرون به صرفه برای نظارت بر محصولات، دارایی های تجاری و بهینه سازی فرایندهای تولید، به صنایعی مانند کشاورزی کمک می کنند تا میزان بهره وری تولید خود را افزایش دهند. از آنجا که بسیاری از بخش های کشاورزی به دنبال یافتن فناوری های جدید برای کمک به کاهش مصرف انرژی و همچنین کاهش فشارهای زیست محیطی در کشاورزی مدرن هستند، نظارت هوشمند می تواند به عنوان یک کمک بسیار مفید در این بخش به کار گرفته شود. برخی از سازمان های کشاورزی خاص در حال حاضر راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای نظارت بر محصولات برای اوج طراوت تولید به منظور کاهش ضایعات و افزایش کیفیت محصول به کار گرفته اند و از این طریق موفقیت هایی نیز در جهت افزایش میزان تولیدات و همچنین بهبود کیفیت زیست محیطی تولید کشاوری کسب کرده اند.

برای کاربرانی که با تهدیدات محیطی مانند کپک ، انگل یا حشرات دیگر روبرو هستند، نظارت هوشمندانه می تواند در شناسایی سریع این آفات کمک کرده و قبل از وقوع آسیب به پرسنل اطلاع دهد. آنها همچنین می توانند مقدار زیادی از دام ها را در مزارع رصد کنند تا از ایمنی آنها در مقابل حیوانات درنده ها اطمینان حاصل کنند یا اینکه در مواقع اضطراری حیوانات آسیب دیده را نجات دهند.

استفاده از نظارت تصویری در محیط در حال رشد و همچنین در امتداد زنجیره تامین نیز می تواند برای تولیدات کشاورزی در مقیاس بزرگ ارزشمند باشد. برنامه های کاربردی می توانند موجودی را در زمان واقعی ردیابی و مدیریت کنند، دانش در مورد اقلام با تقاضای بالا را بهبود بخشند و امکان برنامه ریزی بهتر برای زنجیره تأمین را فراهم کنند و در نهایت از این طریق باعث کاهش بیشتر فساد احتمالی شود.

نظارت کارآمد در ساخت و تدارکات

در یک سال اخیر و با فراگیر شدن بیماری کوویید 19 چالش های جدیدی در صنعت حمل و نقل و تدارکات بوجود آمده است و در اثر نیاز شدید به حمل و نقل کالا، این صنعت رشد جهانی را تجربه کرده است. در حالی که الزامات امنیتی و عملیاتی در حال تغییر هستند، نظارت هوشمند روشی کاملاً جدید برای نظارت و کنترل جنبه فیزیکی تدارکات ارائه می دهد.

برای مثال تجزیه و تحلیل ویدئویی می تواند به ارائه دهندگان خدمات لجستیک در ارائه موفقیت آمیز محصول صحیح به مکان مناسب و مشتری خود کمک کند. همه ما می دانیم که به طور معمول زنجیره تأمین نیاز به امنیت و کارآیی بالایی دارد. آخرین فناوری دوربین و الگوریتم های نرم افزاری هوشمند می توانند تصاویر را مستقیماً روی دوربین تجزیه و تحلیل کنند – تشخیص بسته آسیب دیده در حوض بارگیری قبل از اینکه روی کامیون برای تحویل بارگیری شود.

هنگامی که محموله ها وارد می شوند ، دوربین های هوشمند همچنین می توانند درایورهای خالی بارگیری را که برای تخلیه در دسترس است به رانندگان هشدار دهند یا از کارکنان تاسیسات در مورد انسداد احتمالی یا خطرات احتمالی برای وسایل نقلیه ورودی و خروجی که می توانند برنامه های تحویل برنامه ریزی شده را به لحظه ای به تعویق اندازند ، آگاه کنند.

برای نظارت و تشخیص وسایل نقلیه خاص ، بینایی رایانه ای همراه با تجزیه و تحلیل ویدئو ، دوربین های امنیتی را قادر می سازد اقدامات کنترل دسترسی را با تشخیص پلاک ساده کنند. دوربین های هوشمند مجهز به این فناوری می توانند کامیون های ورودی و خروجی را شناسایی کنند – اطمینان حاصل شود که فقط وسایل نقلیه مجاز به نقاط انتقال یا انبارها دسترسی دارند.

 

بازارهای جدید دوربین مداربسته هوشمند   بیشتر بخوانید:  پشتیبانی هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته     دوربین مداربسته تی وی تی   خرید دوربین مداربسته

بهبود اقدامات ایمنی نظارتی در محیط های صنعتی

برای اطمینان از انطباق با اقدامات ایمنی سازمانی یا نظارتی در محیط های صنعتی می توان از نظارت هوشمند و برنامه های مجهز به هوش مصنوعی استفاده کرد. برنامه های تشخیص اشیا می توانند تشخیص دهند که کارمندان از تجهیزات ایمنی مناسب مانند پوشش صورت، کلاه های سخت یا کمربندهای محافظت در مقابل سقوط در حین انجام کار استفاده می کنند یا خیر. دوربین های مجهز به تشخیص رفتار، همانند جلوگیری از سرقت می توانند به تشخیص خودکار حوادث غیر مترقبه در مراحل اولیه کمک کنند. به عنوان مثال، اگر کارگری به زمین بیفتد یا در اثر سقوط جسمی مورد اصابت قرار گیرد، سیستم این عمل را غیرعادی تشخیص داده و بلافاصله گزارش می دهد.

همچنین توانایی استفاده از این فناوری برای نگهداری پیشگیرانه حیاتی در ماشین آلات و سازه ها نیز وجود دارد. یک دوربین مداربسته مجهز به هوش مصنوعی می تواند خطرات احتمالی ایمنی را شناسایی کند. برای مثال دوربین ها و سیستم های نظارتی هوشمند می توانند کابل شل شده و خطرات احتمالی سیم کشی یا حتی نقص در مواد اولیه را تشخیص دهند. سایر تغییرات ظریف تر، مانند تغییرات ساختاری تدریجی / ترک یا افزایش ارتعاشات – تغییراتی که کشف آنها برای چشم انسان ماه ها یا سالها به طول می انجامد – توسط دوربین های هوشمند آموزش دیده برای شناسایی اولین علائم خرابی مکانیکی که به طور بالقوه می تواند یک جسم باشد، قابل تشخیص است.

شناسایی زود هنگام آتش و دود یکی دیگر از موارد استفاده از دوربین های مداربسته مجهز به هوش مصنوعی است که تصمیم گیرندگان صنعتی می توانند ارزش پیدا کنند. نصب دزدگیرهای متداول معمولاً در ساختمانها یا فضاهای بیرونی دشوار است و به نگهداری زیادی نیاز دارند. دوربین های امنیتی هوشمند می توانند در مناطق دشوار یا صعب العبور مستقر شوند. هنگامی که به برنامه های کاربردی تشخیص آتش مجهز باشند، می توانند خیلی زودتر از یک زنگ هشدار آتش سوزی هشدار دهنده را تحریک کنند – و همچنین با تمایز بین دود ، مه یا سایر اشیا که باعث هشدارهای کاذب می شوند ، هشدارهای دروغین را کاهش می دهند.

با دیجیتالی کردن محیط های آنالوگ (چه یک ردیاب دود و چه یک فشار سنج آنالوگ) تصمیم گیرندگان به انبوهی از داده ها برای تجزیه و تحلیل دسترسی خواهند داشت که به آنها امکان می دهد فرآیندهای بسیار فنی را در مراحل مختلف تولید بهینه کنند  و همچنین اطمینان از ایمنی کارکنان و امنیت دارایی ها و منابع صنعتی را تضمین می کنند.

منتظر آینده نظارت هوشمندانه هستیم

با ظهور اتوماسیون در بازارهای مختلف، از سیستم های قفسه بندی هوشمند در انبارها گرفته تا کامیون های خودران ، تشخیص اشیا برای تهدیدهای امنیتی و استفاده از هوش مصنوعی در نظارت بر محصولات کشاورزی و دام ، تقاضای کلی برای دید کامپیوتر و تجزیه و تحلیل ویدئویی به رشد خود ادامه خواهد داد. به همین دلیل اکنون بهترین زمان تصمیم گیری در تعدادی از صنایع برای بررسی زیرساخت های فعلی آنها و تعیین اینکه آیا آنها آماده سرمایه گذاری در یک راه حل پایدار، چند منظوره و بلند مدت برای امنیت و بهینه سازی تجارت هستند یا خیر.



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1400 | نظرات ()