Surveon NVR2104 رکوردر جدیدی با 240 هارددیسک
نوشته شده توسط : جعفر
 

شرکت Surveon دستگاه NVR جدیدی را با پلتفرم Client/Server و با سیستم عامل لینوکس وارد بازار کرده است که قادر است با سیستم ذخیره سازی RAID یا بصورت SAS از حداکثر 240 هارددیسک با حجم 448 ترابایت برای ذخیره سازی استفاده نماید. بر روی این NVR جدید که درواقع سروری بر اساس پلتفرم Xenon می باشد می توان از 64 کانال 5 مگاپیکسلی دوربین مداربسته تصاویر را دریافت و با استفاده از سیستم ذخیره سازی RAID بر روی شاخه های 12 یا 16 هارددیسکی با قابلیت HOT SWAP داده ها را ذخیره نمود.

بر روی NVR جدید شرکت Surveon از RAID به مدلهای 1، 5، 6، 10، 30، 50 و 60 پشتیبانی می شود و بر روی 64 کانال برای دوربینهای مداربسته با رزولوشن 1080P می تواند از 48 تا 448 ترابایت حافظه را مدیریت نماید. سی پی یو NVR2104 از پلتفرم Xenon شرکت اینتل و از خانواده 4 هسته ایها انتخاب شده است. فرکانس کاری سی پی یو معادل 3.2 گیگاهرتز می باشد و از رم 4 گیگابایتی با فرکانس 1333 (DDR lll) در این NVR استفاده شده است. هایک ویژن

NVR2104 شرکت Surveon

NVR2104 رکوردری ایده آل برای مدیریت جداگانه سایتهای تصویری است که براحتی می تواند در ارتباط با سرورهای دیگر تصاویری را نیز بصورت شبکه از آنها دریافت نماید. ضمن اینکه ساختار ذخیره سازی سروری آن هم می تواند برای پروژه های مهمی مثل بانکها یا شرکتهای بزرگ و پراکنده مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم آزاد ذخیره سازی این NVR قادر است علاوه بر ضبط تصاویر از کانالهای دوربین مداربسته، بصورت جداگانه همزمان به ضبط تصاویر و اطلاعات گرفته شده از سرورهای دیگر بپردازد و این قابلیت می تواند در کنار RAID و بر اساس حافظه های iSCSI و SAS بصورت Local صورت پذیرد.

ضمن اینکه در درون سیستم RAID, کنترلری برای پشتیبانگیری مداوم داده ها بصورت جداگانه قرار دارد تا داده های اصلی در صورت پاک شدن، لطمه ای به پایگاه تصویری وارد نشده باشد. NVR2104 بهمراه سیستم مانیتورینگ حافظه با نرم افزار مدیریت SANwatch به کاربران امکانات خوبی مثل مدیریت آسان و مانیتور میزان و وضعیت حافظه یا ضبط تصاویر را ارائه می دهد.

NVR2104 شرکت Surveon

این NVR ها در سه اندازه 1، 2 و 3 یونیتی (1U,2U,3U) عرضه می شوند که در اندازه 2U با RAID 12 هارددیسک و در اندازه 3U با RAID 16 هارددیسک می تواند از VMS استفاده بهینه نماید.

استفاده از سرور NVR شرکت Surveon در کنار VMS این شرکت امکانات بهتری در کار با TV-matrix و ال سی دی های نمایش موزاییکی می دهد و قابلیت کنترل و مانیتورینگ آنلاین بر روی کل سیستم نیز از این طریق مهیا خواهد بود.

زمان عرضه این محصولات بگفته مسئولان شرکت Surveon انتهای ماه میلادی نوامبر و تقریبا در نیمه اول آذرماه 1395 خواهد بود.

پکیج دوربین مداربسته  دوربین مدار بسته   نصب دوربین مدار بسته





:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: