پهنای باند ورودی و خروجی در دستگاه های NVR هایک ویژن چگونه است؟
نوشته شده توسط : جعفر

 

پهنای با ند یا بیت ریت ، یکی از مهمترین مواردیه که در سیستم های مدار بسته تحت شبکه و علی الخصوص در دستگاه NVR باید بهش توجه بشه . در یک تعریف ساده ، پهنای باند ، عرض باندیه که وظیفه ارسال یا دریافت تصاویر مدار بسته را در سیستم تحت شبکه بر عهده داره و واحد پهنای با ند ، مگا بیت بر ثانیه – Mbps هست . دوربین های تحت شبکه هایک ویژن بر اساس کیفیت تصویرشون می تونن پهنای با ند های مختلفی داشته باشن از این رو ، قبل از انتخاب دوربین و دستگاه NVR باید به پهنای با ند اونها توجه داشته باشیم.

hikvision

 


 

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       هایک ویژن      تی وی تی 

 

پهنای باند ورودی و خروجی در دستگاه های NVR هایک ویژن چگونه است؟

دستگاه NVR هایک ویژن مانند هر دستگاه تحت شبکه ی دیگری ، پهنای با ند ورودی و خروجی مشخصی داره که در برگه مشخصات فنی اون درج شده ، اما بیاین با هم ببینیم که  پهنای با ند ورودی و خروجی دستگاه NVR هایک ویژن چه حقیقتی رو بیان می کنه .

به مجموع پهنای با ند تمامی دوربین هایی که به دستگاه وصل می شن ، اصطلاحا پهنای باند ورودی گفته میشه . بطور مثال اگر پهنای باند یک NVR شانزده کاناله ، 100 مگابیت بر ثانیه باشه ، می شه 16 دوربین تحت شبکه رو به شرطی بهش وصل کرد که پهنای با ند جمع 16 دوربین ، از 100 مگا بیت بر ثانیه بیشتر نباشه . در صورتی که پهنای با ند ورودی NVR ،  رو رعایت نکنیم، تصویر دوربین ها دچار تاخیر خواهند شد یا اینکه تصاویر دوربین های مختلف دچار قطعی و وصلی مکرر می شن از این رو توصیه میشه که پهنای با ند دوربین ها به گونه ای تنظیم بشه ، که مجموع پهنای با ند دوربین ها از پهنای با ند ورودی دستگاه NVR کمتر باشد .

در سوی دیگر ، پهنای با ند خروجی دستگاه NVR رو داریم که نشان دهنده مجموع پهنای با ند تمامی کلاینت هایی هست که به دستگاه متصل میشن و تصاویر رو از بستر شبکه مشاهده می کنن . پهنای با ند خروجی برای مشاهده تصاویر در شبکه داخلی و یا انتقال تصویر دوربین ها در بستر اینترنت مورد استفاده قرار می گیره .

نصب دوربین مداربسته   پکیج دوربین مداربسته





:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: